5 maart 2017

Bloginspiratie tag


Zoals jullie misschien wel weten heb ik vaak geen inspiratie. Ik was laatst aan het zoeken op de site waar ik vaak op kijk voor leuke tags en in een keer kwam deze tag naar voren en ik dacht dit past wel echt bij mij. Hier is dan mijn bloginspiratie tag, ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat mij weten in de comments wat jullie ideeën zijn voor artikels die je graag wil zien op onze blog.

Heb je volop inspiratie of loop je vaak tegen het zogenaamde writer's- of bloggers block aan?
Zoals jullie misschien wel weten heb ik heel vaak geen inspiratie wat ik voor artikel kan schrijven. Ik ben dan altijd op zoek naar wat ik ga schrijven en meestal kom ik dan uit bij een leuke tag en ga ik daarvan de vragen beantwoorden. Af en toe komt er inspiratie in mij op waar ik over kan schrijven, maar meestal is dat in een situatie, wanneer ik niet meteen achter mijn laptop kan en als ik dan een artikel erover wil schrijven weet ik vaak niet meer waarover. Eigenlijk als ik inspiratie heb moet ik het meteen opschrijven, maar dat vergeet ik dan.

Als de woorden even niet uit je vingers komen; hoe voel je je dan?
Dan baal ik echt en dan omschrijf ik het vaak, maar dan wordt het weer zo ingewikkeld. Ook vaak wat dan bij mij helpt is dat ik alles nog een keer ga lezen en dan kom ik er wel op.

Hoe blijf je gefocust tijdens het uitwerken van een bericht?
Ik vind het leuk om een artikel te maken, dus ik kan gewoon blijven focussen. Als ik echt niet gefocust ben, dan ga ik alvast op zoek naar een aantal plaatjes die ik in het artikel wil zetten en dan ga ik weer verder met schrijven.

Welke brainstorm- techniek zorgt gegarandeerd voor bloginspiratie?
Als ik geen inspiratie heb dan typ ik altijd in google in tag vragenlijst en vaak kom ik dan uit op deze blog: http://trendbubbles.nl/50-nederlandse-tag-vragen-ideeen-voor-bloggers/ 
(deze tag komt ook van deze blog)
Ook kijk ik vaak op Pinterest en daar haal ik ook inspiratie uit.

Helpt muziek je ook als je bloginspiratie zoekt?
Nee, jammer genoeg niet als dit wel zo was geweest dan had ik altijd wel inspiratie gehad.

Waar ontstaan de beste ideeën?
Uhmmm, lastige vraag dit. Er is niet echt een bepaalde plek waar mijn ideeën ontstaan.

In welke inspirerende omgeving werk je graag?
In mijn slaapkamer met wat water, niet zo inspirerend :)

Heb jij ook een ware 'blogbijbel' op je bureau staan voor als je het even niet weet?
Nee haha, ik heb geen bureau, maar ik heb wel een notitieboekje en daar staan een aantal artikel ideeën in, maar die pak ik er niet echt vaak bij.

Welke bloggers inspireren jou?
Ik bekijk niet heel veel blogs, meestal inspireren youtubers mij.

Hoe zit het met andere bijzondere inspiratiebronnen?
Deze blog die veel verschillende tags erop heeft staan: http://trendbubbles.nl/50-nederlandse-tag-vragen-ideeen-voor-bloggers/  Je moet echt zeker een kijkje nemen op deze blog, als je geen inspiratie hebt.

Dit was dan de bloginspiratie tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om hem te lezen.

Fijn dag verder!

x Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten