11 maart 2017

Most likely to tag #2

Onze Most likely to tag is meer dan 16738 keer bekeken. Super veeeeel dus! Wij zijn daar erg trots op en willen graag een tweede deel met jullie delen. Daarom hebben we voor vandaag een Most likely to tag #2 voor jullie!! Jeaaahhh! Wij hadden in ieder geval heel erg veel zin om deze tag te beantwoorden, we hopen dat jullie het net zo leuk vinden als de vorige Most likely to tag. Veel lees plezier :)
Vraag 1: Wie zou er als eerst een wereldrecord verbreken?
Anouk: Uhmm... over welk wereldrecord moeten we het dan hebben? Ik heb echt geen idee, ik denk dat ik als eerste een wereldrecord ga verbreken, maar waarmee ik heb echt geen idee.
Lotte: Ik denk ook Anouk, want het enige record dat ik zou verbreken is het aantal uren dat iemand achter elkaar in een bed kan liggen.

Vraag 2: Wie zou de meeste kinderen krijgen?
Lotte: Anouk, denk ik. Ik zou wel graag kinderen willen later, maar ik denk dat Anouk er meer zou willen dan ik. Anouk wil er namelijk het liefst 3 en ik 2, als het kan natuurlijk.
Anouk: Ik denk ook ik, want ik houd super veel van kinderen en ik heb altijd gezegd als het natuurlijk kan dat ik 3 kinderen zou willen.

Vraag 3: Wie zou er als eerst emigreren?
Anouk: Ik denk allebei, want we vinden het erg leuk om in het buitenland te zijn.
Lotte: Aan de ene kant denk ik mijzelf, want ik houd heel erg van reizen en vind het leuk om nieuwe plekken te zien. Aan de andere kant zou ik het liefst mijn kinderen in Nederland opvoeden, omdat alles hier super goed is geregeld.

Vraag 4: Wie zou er als eerst failliet raken?
Lotte: Ik denk wij beide niet... We zorgen er wel voor dat dat niet gebeurd. 
Anouk: Ik sluit me hier volledig bij Lotte aan.

Vraag 5: Wie zou er als eerst in haar broek plassen?
Anouk: Ik denk Lotte, niet dat ze het gaat doen, maar omdat ik vroeger bij Lotte kon zien dat ze naar de wc toe moest en toen zei ik tegen Lotte moet je naar de wc, maar dat deed ze dan niet, want ze was er te lui voor.
Lotte: Anouk! Altijd als Anouk naar de wc moest als we bijvoorbeeld op vakantie gingen of ergens naartoe gingen, dan vond ze de wc te vies en ging ze niet. Daarom moest ze altijd ophouden. Tot nu toe is  het nog niet fout gegaan, maar je weet maar nooit... (grapje natuurlijk.)

Vraag 6: Wie zou er als eerst zwartrijden?
Lotte: Ik sowieso, haha. Anouk is veel te bang om betrapt te worden. Niet dat ik het vaak doe hoor, maar ik heb het wel eens gedaan.
Anouk: Lotte, want ik zou dat echt niet durven.

Vraag 7: Wie zou er als eerst een belofte niet nakomen?
Anouk: Deze weet ik niet zo goed, want het is vast wel een keer overkomen bij ons allebei, maar als ik verder nadenk denk ik dat ik toch als eerste een belofte niet nakom.
Lotte: Pfff... deze vind ik lastig. Ik denk inderdaad beide niet. Ik heb er een hekel aan als mensen hun beloftes niet nakomen, dus zal het niet zo snel doen, maar Anouk ook niet.

Vraag 8: Wie zou er als eerst doodgaan in een horrorfilm?
Lotte: Ehmm... wij beide. Ik heb een hekel aan horror en heb dan het liefst dat het zo snel mogelijk voorbij is. Ik denk ook niet dat je er blij van wordt om na allemaal van die dramatische en traumatische ervaringen weer gewoon je leven te gaan leiden, haha.
Anouk: Allebei, want zie je ons daar nou staan in een horrorfilm? Nee, dat is echt helemaal niks voor ons, ook al vind ik het wel leuk om naar horrorfilms te kijken.

Vraag 9: Wie is het bangst bij de dokter?
Anouk: Als ik zo denk dan denk ik ik, want ik vind het niet fijn om naar de dokter te gaan. En als ik naar de dokter ga, dan ben ik altijd bang voor wat er gaat gebeuren of wat ik dan moet doen.
Lotte: Ik heb geen moeite met dokters, tenzij ik ze niet kan verstaan of er iets ergs aan de hand is met mij. Dus ik denk dan toch ook Anouk.

Vraag 10: Wie maakt zich druk om de kleinste dingen?
Lotte: Ja die is duidelijk: Anouk. Ik heb daar een beetje schijt aan, haha. Het kan me niet heel veel schelen wat mensen van me denken of wat er mis zou kunnen gaan. Daar ben ik misschien ook wel een beetje nuchter in.
Anouk: Ja, deze is zeker duidelijk: Ik. Ik maak me echt druk om de kleinste dingen, ik ben altijd bang als ik iets verkeerds heb gezegd en dan denk ik verder en ben ik bang dat ik een dierbaar iemand ga verliezen, door wat ik verkeerd heb gezegd. Ik erger me daar soms echt aan en hoop dat het snel een keer verdwijnt.

Wij hebben tijdens het maken van deze Most likely to tag #2 erg gelachen om bepaalde onderwerpen. Hopelijk vinden jullie deel 2 net zo leuk als deel 1 en wordt dit net zo vaak bekeken. Misschien komt er binnenkort wel snel weer een nieuwe online, omdat we dit erg leuk vinden om te maken en we merken dat jullie het ook leuk vinden. Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Liefs,
Lotte & Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten