19 februari 2017

25 random facts about me #2 (Anouk)

Ongeveer een jaar geleden stond er dit artikel online: 25 random facts about me. In dit artikel staan 25 random dingen over mij, bijna maandelijks denk ik aan dit artikel, omdat ik dan ergens mee bezig ben en dan denk ik dit kan ik als een punt neerzetten in een nieuwe random facts about me. Daarom heb ik vandaag voor jullie een nieuwe 25 random facts about me #2.


1.  Als ik erg verkouden ben en ik ga slapen dan doe ik een zakdoek in één van mijn handen, hiermee bevestig ik dat als ik 's nachts wakker wordt dat ik er een bij me heb. Ik wordt hierdoor nooit meer 's nachts wakker als ik verkouden ben. Als ik geen zakdoek in mijn handen heb en ik ben verkouden en ga slapen, dan wordt ik altijd 's nachts wakker, omdat ik mijn neus moet snuiten. Best weird dit...
2. Altijd als ik zie dat iemand labello op doet, dan wrijf ik mijn lippen over elkaar en komt de drang naar voren om zelf ook even wat labello op te doen.

3. Ik mijn vorige random facts about me stond dat ik een nachtbeugel had, deze beugel heb ik nog steeds, maar ik heb hem al meer dan één jaar niet meer in gehad...

4. Soms ben ik wel een beetje een perfectionist.

5. Altijd als we met school een samenwerkingsopdracht doen, wil ik dat iedereen hun bestand naar mij opstuurt, zodat ik het in elkaar kan zetten en verder mooi kan maken. Als dit niet kan, heb ik er geen goeie controle meer over.

6. Tijdens mijn stageperiode heb ik veel opgeruimd, omdat ik vond dat het nodig was. Hierdoor bracht ik mijn collega's op ideeën en gingen ze ook steeds meer opruimen.


7. Ik ben tot nu toe nog nooit ergens naar toe gegaan met het vliegtuig.

8. Ik kan er niet tegen als er een scheurtje in mijn nagel zit, als dit zo is blijf ik er net zolang aan zitten, totdat ik mijn nagel eraf kan halen. Dan kijk ik naar mijn andere nagels en zie ik dat ze niet meer even lang zijn en dan haal ik de andere nagels er ook altijd af en dan heb ik ze allemaal weer even kort.

9. Ik haal vaak mijn nagellak collectie uit de la en dan denk ik ik ga ze anders indelen, maar als ik het dan weer opnieuw ga indelen ziet het er ongeveer hetzelfde uit als eerst...

10. Mijn favoriete vakantieland is Kroatië en ik zou heel graag een keer naar de Malediven willen om even lekker te genieten.

11. Ik ben niet goed in topografie (helemaal niet goed), maar als ik een vlag zie weet ik wel meestal welk land er bij die vlag hoort.

12. Vaak als ik op de fiets zit verveel ik me, uit verveling ga ik tellen hoe vaak ik aan het trappen ben... best raar dat ik dit doe...

14. Soms zegt mijn moeder dat ik een comedian moet worden.
15. Als ik door een straat loop of fiets en ik zie dat er een vrouw aan komt lopen met een wandelwagen, dan kijk ik altijd even snel in de wandelwagen hoe het kindje eruit ziet en hoe klein hij/zij is, wie van jullie doet dit ook?

16. Ik ben best wel een snoepkont...

17. Ik gebruik een notitieboekje om mijn in- en uitgaven bij te houden.

18. Eerst dronk ik alleen maar ranja thuis en zei ik dat ik water erg vies vond. Nu drink ik alleen nog maar water thuis.

19. Als tussendoortje eet ik graag: yoghurt met roosvicee of banaan, appel & kiwi of ik neem lekker een beschuit met muisjes.


20. Naast het houden van zingen hou ik ook van keyboard/ piano spelen, maar wil graag noten leren lezen. Ook wil ik binnenkort een gitaar kopen en bespelen :) 

Als jullie dus nog tips hebben voor een goede gitaar, laat ze dan achter in de comments.

21. Als mijn kamer een rotzooi is dan kun je snel aan mij zien dat ik het druk heb.

22. Ik draag altijd zwarte lange sokken, of witte korte sokken.

23. Ik vind het leuk om dingen op te zoeken op Pinterest, ik wordt daar altijd super rustig van!


24. Als er een leuk iemand live is op Instagram, dan kan ik niet meer stoppen met kijken en moet ik van mezelf wakker blijven, totdat die persoon stopt met livestreamen. 

25. Het is nu winter en ik hou daar niet van, het is dan super koud en het sneeuwt of er ligt sneeuw, bah. Geef mij maar liever de zomer.

Dit waren dan alle 25 random facts about me #2. Ik vond het deze keer weer net zo leuk om te maken, dan als de vorige keer en nu staan er ook echt een paar dingen bij die nog niet eens iedereen van mij weet. Vond je dit nou een leuke tag, neem hem gerust over op je blog en laat het ons weten, we zijn namelijk erg benieuwd.

Fijn weekend!
Liefs, Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten