14 augustus 2016

Ice cream tag!

Het is nu zomer, nou ja zomer? dat is het nog niet echt hier in Nederland, op sommige dagen lijkt het wel herfst en dat is natuurlijk super jammer! Maar de zomer/ zomervakantie staat bij mij wel echt in het teken van veel ijsjes eten, want ik hou van ijsjes, wie houd er nou niet van ijsjes? dat kan ik me niet voorstellen, maar toch zijn er sommige mensen die er niet van houden. Voor vandaag heb ik dan voor jullie de ice cream tag.

Wat is je favoriete topping op softijs? (discodip, nootjes of chocoladesaus?)
Mijn favoriete topping op softijs is discodip. Toen ik klein was vroeger vond ik het al lekker, en ik hou er nu nog steeds van, maar sommige ijssalons hebben ook een hele andere discodip en die vind ik niet zo lekker dus ik kijk altijd van te voren hoe de discodip eruit ziet. Nootjes en chocoladesaus heb ik nog nooit gehad op een softijsje als topping, moet ik wel een keer gaan proberen...

Welk ijsje vind je totaal niet lekker?
Ik vind heel veel soorten waterijsjes niet echt lekker meer, terwijl ik ze vroeger super lekker vond. Ik hou nu echt niet meer van calippo's, twister en zo'n stoplicht en een peren/ aardbeien ijsje vind ik ook echt niet meer lekker. En ik heb heel veel soorten ijsjes die ik nog nooit echt heb gehad dus er zullen er vast wel meer zijn die ik totaal niet lekker vind.
Ben je meer een liefhebber van softijs, yoghurtijs of waterijs?
Ik hou heel veel van waterijsjes, thuis hebben we altijd zo'n goedkope zak liggen met 10 stuks voor €0,50 cent die je dan zelf moet invriezen, ik hou van die ijsjes, ik ben er zelfs verslaafd aan!!! Maar als ik echt moet kiezen tussen softijs, yoghurtijs of waterijs kies ik echt voor softijs, dat blijft lekker! Mijn droom is dat ik ooit nog een keer onder zo'n softijsmachine kan staan met mijn mond eronder, dat lijkt me heerlijk maar ook wel koud brrrr....

Hoe ziet je droom ijsje er uit? Waar zou deze uit bestaan?
Oké dit is best moeilijk, hier heb ik echt nog nooit over nagedacht en ik vind het nu echt moeilijk om hier antwoord op te geven, want ik heb echt geen idee hoe mijn droom ijsje er uit ziet... Sorry. Laat in de comments achter hoe jullie droom ijsje er uit ziet? Misschien brengen jullie me wel op ideeën.

Hoeveel ijs eet je ongeveer in de zomer?
Uhmmmm, nou ik begin meestal al in de lente met ijsjes eten, gewoon omdat het kan! Maar in de zomer eet ik er denk ik wel zo'n 70/80? Ik weet niet is dit veel of valt het mee?

Welke drie smaken bolletjes ijs neem je op een horentje of bakje?
Nou zou ik jullie eens wat vertellen, ik heb nog nooit een horentje gehad met drie bolletjes ijs. Maar wel met twee, altijd kies ik twee bolletjes vanille of één bolletje vanille en één bolletje aardbei, maar bij heel veel ijssalons vind ik de aardbei smaak niet lekker. Vroeger nam ik ook altijd een bolletje kauwgom ijs, ik heb geen idee of ik dat nu nog lekker vind. Maar als ik dus moet kiezen welke drie smaken bolletjes ijs ik neem op een horentje (dat neem ik meestal tenzij de hoorntjes niet zo lekker zijn) dan zouden het drie bolletjes vanille zijn :) (Ik denk dat Lotte meteen het antwoord al wel wist)

Verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje.
Nou hierboven in de vraag van hoe ziet jou droom ijsje eruit heb ik geen antwoord op kunnen geven, omdat ik dus niet wist wat mijn droom ijsje is, daar heb ik nog nooit over nagedacht. Maar als ik een naam mag geven aan een ijsje dan zou het zijn de.... hiervoor weet ik ook niks, ik ben zo slecht in dingen verzinnen. Dus ik laat het aan jullie over, verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje en laat die naam achter in de comments en ik ben heel benieuwd met welke leuke namen jullie komen.

Dit was dan het einde van deze tag, je mag heb gerust overnemen dat vind ik alleen maar leuk! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat in de comments dus achter hoe jullie droom ijsje eruit ziet en verzin een naam voor je zelfverzonnen ijsje, want ik ben super benieuwd! Bedankt voor het lezen en nog een fijn weekend!!

Liefs Anouk! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten