17 juli 2016

Workout planning #4

Sorry, ik zou vorige week de laatste workout planning online zetten, maar ik heb er geen motivatie voor gehad voor het sporten dan... en daarom dacht ik waarom zou ik dan een artikel online zetten met een workout planning die ik vervolgens niet ga doen, maar ik zat er niet bij na te denken dat jullie misschien wel gemotiveerd waren en dat jullie misschien wel zaten te wachten op een workout planning die jullie wel wouden doen. 

Ik dacht dat ik motivatie zou krijgen om dus elke week een workout planning online zou te zetten en die dan vervolgens zou gaan doen, maar er is er echt haast niks van gekomen. Ik vind het super jammer dat ik geen motivatie heb gehad om die workouts te gaan doen en ik wou het zo graag maar het is echt niet gelukt. Ik hoop dat dit niet alleen bij mij is gebeurt en dat de personen die aan mijn workout planning hebben gehouden de workouts wel hebben gedaan. Maar het spijt me echt super erg dat ik vorige week geen workout planning online had staan, ik had er echt niet bij nagedacht dat misschien een van jullie de workout planning wel volgde, misschien heb ik jullie namelijk wel overgehaald om workouts te gaan doen. 

Daarom wil ik vandaag de laatste online zetten die eigenlijk vorige week online moest komen. Dit is hem dan de laatste workout planning van deze week:

Nogmaals het spijt me heel erg! Laat mij even weten wie ik wel gemotiveerd heb om aan workouts te doen en wie het vol heeft gehouden, want dat is best knap dat je het 4 weken lang achter elkaar vol hebt gehouden. Laat me ook even weten in de comments of jullie dit nog een keer willen zien?

Ik bedankt jullie voor het lezen van deze workout planning, en ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden 4 weken lang achter elkaar een artikel hierover.

Liefs Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten