17 juli 2016

Tag: Als ik een ... was, dan was ik een ...

Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik op vakantie met Lotte en haar ouders jeaaahh ik heb er zoo veel zin in! Als jullie op vakantie gaan, waar gaan jullie naar toe, ben heel erg benieuwd dus laat gerust een reactie achter in de comments met waar je naar toe gaat op vakantie of wat je gaat doen in de vakantie! Voor vandaag heb ik weer eens een tag, ik had er wel even weer zin in, in zo'n leuke tag. Vandaag is het de tag: als ik een ... was, dan was ik een ... deze tag heb ik overgenomen van LiveLifeGorgeous van Martine. Veel lees plezier!!
Als ik een maand was, dan was ik de maand juli. Dit komt, omdat in de maand juli meestal de zon lekker schijnt en het lekker warm is, waar ik nu nog niet echt iets van gemerkt heb. Natuurlijk hou ik van de maand juli, want ik ben in de maand juli jarig! Maar niet alleen dat zijn mijn redenen om voor de maand juli te kiezen, meestal krijgen we ook in de maand juli zomervakantie en daar kijk ik altijd heel erg naar uit! Dan hoef je lekker even een aantal weken niet naar school of ben je lekker niet druk in je hoofd, je kunt lekker chillen!
Als ik een dag was, dan was ik zaterdag. Ik vind zaterdag echt een heerlijke dag lekker uitslapen en lekker niks doen! En meestal op zaterdag kan het zo zijn dat we moeten oppassen en dat vind ik natuurlijk heel erg leuk om te doen!

Als ik een tijdstip was, dan was ik uhmm... dan was ik 22.30 uur. Waarom dit tijdstip? Dit komt, omdat ik me dan klaar heb gemaakt om dan lekker te gaan slapen! Heeerlijk!

Als ik een planeet was, dan was ik ... ff opzoeken welke planten er allemaal zijn J
Als ik dus een planeet was, dan was ik Mars. Ik keek naar al die namen en ik dacht hmm ... niet echt namen die me aanspreken en bij Mars had ik de gedachten van zo'n lekkere chocolade Mars, dus daarom heb ik voor Mars gekozen. 

Als ik een richting was, dan was ik het westen. Dit komt voornamelijk, omdat ik meestal naar het westen toe ga als ik ga winkelen.

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bank. Heerlijk om daar in te liggen en te relaxen!

Als ik een boom was, dan was ik een kastanjeboom. Het doet me denken aan vroeger, ik ging altijd met Lotte naar een vrouw aan het einde van de straat en die hadden zo'n mooie grote kastanjeboom. Altijd vroegen Lotte en ik of we kastanjes mochten pakken uit de tuin, want we gingen van de kastanjes leuke poppetjes van maken. En ik vind dat ding die om de kastanje heen zit heel raar...

Als ik een gereedschap was, dan was ik een schroevendraaier. Geen flauw idee waarom ik dit kies.

Als ik een vloeistof was, dan was ik vloeistof van een lava lamp. Ik vind een lava lamp zo mooi! Vroeger had mijn zusje er 1, helaas is die kapot gegaan, maar ik vond het een prachtig effect hebben.

Als ik een bloem was, dan was ik een zo'n mooie roze gerbera. Je zal nu wel denken wat is dat voor een bloem. Op de afbeelding die hierboven staat kun je zien welke ik bedoel. Waarom kies ik voor deze bloem? Als een een mooi bosje bloemen wil gaan maken voor iemand, dan kies ik bij de bloemist altijd wel een roze gerbera. Ik vind zo'n bloem heel mooooiii! Ik wist net ook meteen welke bloem ik mooi vind, maar moest wel even zoeken hoe die bloem heet, maar het zijn dus gerbera's.

Als ik een kleur was, dan was ik donker roze. Deze kleur vind ik zooooo moooii! Meestal als ik naar een lipstick kijk, kijk ik naar zo'n kleurtje. Ik hou echt van die kleur!

Als ik een muziek instrument was, dan was ik een piano. Ik wist hier meteen antwoord op te geven. Zelf heb ik thuis geen piano, maar een keyboard. Een piano vind ik echt prachtig en ik hoop ook dat ik later een piano kan kopen en dat goed kan bespelen! I love piano's.

Als ik een dier was, dan was ik een dolfijn. Vroeger waren dolfijnen mijn lievelingsdieren, nu heb ik niet echt meer een lievelingsdier, maar ik zou wel heel graag een keer met een dolfijn willen zwemmen ofzo. Daarom kies ik voor een dolfijn.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was het een lieve lach. Ik hou van een leuke lieve glimlach, ik las net het antwoord van Martine (waarvan ik de tag heb) en zag er staan dat ze vaak naar mensen lacht, ook al kent ze die niet. Nou ik heb ook precies hetzelfde!

Als ik het weer was, dan was ik het onweer. Dit is niet zo zeer dat ik het leuk vind dat er ingeslagen wordt, dat is niet leuk. Maar ik vind het geluid van onweer zoo fijn! Als ik dan lekker in mijn bed lig en wil gaan slapen dan wordt ik zo relax van het geluid van het onweer en dan val ik heerlijk in slaap.

Als ik een emotie was, dan was ik een emotie die vriendelijk/ lief lacht. Op whatsapp gebruik ik ook heel vaak die emotie.

Als ik een fruitsoort was, dan was ik een aardbei. Heeerlijk vind ik dat! Zo'n lekkere zoete rode aardbei, lekker helemaal in je mond doen en opeten! Hmmmmm, ik krijg er nu al zin in!

Als ik een geluid was, dan was ik het geluid als je met je vingers knip. Ik doe het best vaak en ja, ik vind het gewoon een leuk geluidje.

Als ik een element was, dan was ik helium. Helium maakt gewoon een leuk geluid als je het inademt en dan gaat praten.

Als ik eten was, dan was ik lasagne. Gewoon om dat ik het heerlijk vind!

Als ik een auto was, dan was ik uhmm ... even opzoeken naar mooie auto's ben namelijk niet echt zo'n auto fan. Na een lange tijd zoeken zou ik dus als ik een auto was, dan was ik een bmw. Op de foto hierboven kun je misschien zien wat voor soort bmw het is, ik weet het namelijk niet.

Als ik een plek was, dan was ik het strand met helderblauw water, en met lekker fijn zacht waar je met je handen in kan zitten en wat super fijn is!

Als ik een smaak was, dan was ik zoet. Ik hou van zoete lekkernijen. Waar ik nu super veel zin in heb is een lekkere suikerspin met de smaak aardbei. Heeeeerlijk!

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik lippen. Ik vind het namelijk leuk dat je een mooi kleurtje erop kan doen!

Als ik een voorwerp was, dan was ik een mobiel. Een mobiel is altijd namelijk super handig!

Als ik een liedje was, dan was ik acoustic. Ik vind alle liedjes namelijk heel leuk, maar dan de akoestische versie vind ik het allermooist. Als ik ook karaoke ga zingen zing ik heel vaak de akoestische versie.

Als ik een paar schoenen was, dan was ik een paar gympen. Dit omdat dat heerlijk zit.

Dit was dan de als ik een ... was, dan was ik een ... tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Wat zouden jullie zijn? Laat het me weten in de comments ben erg nieuwsgierig! 

Liefs Anouk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten