3 juli 2016

Workout planning #3

Hee, 
Workout planning 1 & 2 staan online en vandaag heb ik voor jullie workout planning 3.


Hoe gaat het met mij met het sporten, eerlijk gezegd best slecht, ik heb maar 1x in deze week gesport en dat was op de donderdag avond. Ik deed toen een workout die op pinterest stond en dat was deze:

En hierbij heb ik nog niet eens het 2x gedaan, maar later moest ik mijn zusje ophalen dus ging ik mijn zusje hardlopend ophalen dus dat is wel goed :). Alsnog hou ik me niet echt aan de workout planning maarja, dan geen summer body. 

Voor deze week zijn dit de workouts:

Er staat tot en met dag 21 maar ik hou het aan tot dag 7 en dan geef ik jullie volgende week de laatste workout planning, tenzij we natuurlijk dan fanatiek door sporten kan ik misschien een uitzondering ervan maken. Bij wie van jullie gaat het wel goed met het sporten? Laat me het weten door een comment achter te laten in de comments, ik ben namelijk erg benieuwd! Bedankt voor het lezen en sport lekker!

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten