3 juli 2016

Persoonlijke update #3: school & vakantie!

Hee allemaal,
Ik zag bij Lotte een aantal maanden geleden een persoonlijke update, hierin vertelde ze wat er allemaal in haar omging. Natuurlijk lees ik alle dingen ook die Lotte schrijft, en ik vind dit heel leuk om te lezen dus ik dacht laat ik ook een persoonlijke update maken van wat er nu allemaal in mij omgaat, want er spelen een aantal dingen in mij om.


Natuurlijk wil ik als eerste even beginnen met school, ik zit nu in het 1e leerjaar van mijn opleiding Pedagogisch Medewerker, het is een super leuke opleiding, maar ik heb het wel een tijdje heel druk gehad. In blok 4 deden we een project: verschil in vieren, bij dit project kwamen een hele boel dingen bij kijken, we moesten een vakblad maken, een sociale kaart, en nog een hele boel andere verslagen. En dit allemaal in blok 4, ze dachten zeker laten we het nog even lekker druk voor hun maken in blok 4 als de zon heerlijk schijnt. Nou het was dus een heleboel stress, niemand van mijn klas had er zin in, de zon scheen lekker en wie moest er tot 16.00 op school zitten wij. Gelukkig is alles goed gegaan en heb ik allemaal mooie cijfers binnen, maar het was wel even stressen.

Nu zitten we in de laatste week van het schooljaar, en dat wordt dus in de hele week films kijken of spelletjes doen. Dit snap ik dus niet, waarom moeten wij op school blijven om films te kijken en spelletjes te doen? dat kun je toch ook thuis doen? maar nee zo denken onze leraren er niet over. Dus vanaf maandag tot woensdag is het film kijken. Donderdag hebben we sportdag, waarbij we ongeveer 5 kilometer moeten steppen naar de bestemming en daar gaan we dan een vlot bouwen, ik heb er eerlijk gezegd niet heel veel zin in, maar gelukkig hebben we vrijdag vrij en heb ik ook eindelijk vakantie!

Dan ga ik het nu hebben over de vakantie, ik kijk er al echt maanden naar uit! Ik heb zoveel zin om met Lotte en haar ouders naar Kroatiƫ en Sloveniƫ te gaan, vorig jaar was al super leuk en ik hoop dat het dit jaar ook zo leuk wordt! Ik ben vandaag al bezig geweest met spullen bij elkaar zoeken voor de vakantie wat ik meeneem, maar helaas kan ik nog niet alle spullen inpakken, want ja ik gebruik nog heel veel spullen.

Maar eerst voor dat ik op vakantie ga ben ik nog jarig jeaahh!! Ik wordt aanstaande zaterdag 9 juli 17 jaar! De tijd gaat echt heel snel voorbij alles wat ik vorig jaar heb meegemaakt weet ik nu nog en dat lijkt gewoon een aantal maanden geleden, maar het is gewoon al bijna een jaar geleden, echt heel gek.

Ik wil het ook nog even hebben over het oppassen, veel van jullie weten dat wij een aantal oppasgezinnetjes hebben en wij vinden het super leuk om op te passen! Ik ben echt heel bij dat we dit doen, want je leert zoveel nieuwe dingen kennen en ja het is gewoon geweldig om met kinderen te werken en lekkere gekke dingen doen en natuurlijk een leuke dag/ avond ervan maken. Ik hoop dat we nog super lang kunnen oppassen op deze fantastische oppaskindjes, ik ben heel blij met ze!

Dit was mijn persoonlijke update, ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat me weten in de comments wat jullie update nu is? Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten