7 mei 2016

Catrice Denim Divine Eye Shadow Palette en Powder Blush

Toen ik laatst met mijn moeder aan het winkelen was, kwam ik bij de kruidvat de limited edition lijn van Catrice tegen en besloot twee dingen mee te nemen: het oogschaduw palette en de blush. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze producten vind.
 
Catrice Denim Divine Powder Blush

Op het eerste gezicht vond ik deze blush al prachtig. Hij heeft een simpele, maar toch ook wel mooie verpakking en in de blush zelf zit een mooi patroontje. Ook de bronzen details vind ik zelf erg mooi. De blush heeft een frisse kleur die perfect is voor het lenteseizoen!

 Hier zie je de kleur en het patroontje extra goed. Ik vind de kleur echt prachtig en de pigmentatie is ook heel mooi: niet te gepigmenteerd, maar ook niet zo weinig dat je er niets van ziet. Hij is niet poederig en blendt heel mooi in de huid. Ik ben hier ontzettend blij mee en ik weet zeker dat ik deze blush nog heel vaak ga gebruiken deze lente.

Catrice Denim Divine Eye Shadow Palette
 
 Ik was al een tijdje op zoek naar een oogschaduw palette die klein en compact was en waar eigenlijk alle kleuren in zaten die ik vaak gebruik en ik heb hem gevonden hoor. Dit oogschaduw palette is voor mij perfect en ik vind de verpakking ook ontzettend mooi. Wel komen er snel vlekken op en zie je vingerafdrukken heel snel, maar dat vind ik persoonlijk niet heel erg. De verpakking is stevig en daarom veilig om mee te nemen op reis.

 Hier zie je de kleuren close-up. De linker kleur is een lichte shimmering kleur die perfect is voor in de binnenste ooghoek of op het bewegende ooglid. De kleur ernaast is een matte huidskleur die ik heel mooi vind als basis of als highlight onder het wenkbrauwbot. De roze/koraal kleur is niet echt een kleur die ik zelf veel gebruik, maar ik zal straks nog wel even vertellen wat ik er wel mee doe. De vierde kleur is een mooie bronzen/gouden kleur met ontzettend mooie shimmer erin. En de laatste twee kleuren zijn een matte koele bruin en een matte donkerblauw. Die bruin is perfect om je arcadeboog mee aan te zetten en de blauwe kleur is zo donker dat ik hem zelf gebruik als een soort van 'zwart' om de arcadeboog donkerder te maken.
Hier zie je de swatches van dit palette en zoals je ziet zijn de kleuren goed gepigmenteerd. Een ander groot voordeel aan dit palette vind ik dat het eigenlijk heel multifunctioneel is. Als ik heel minimaal zou moeten pakken voor een reis bijvoorbeeld dan kun je hier van alles mee: De eerste kleur kun je perfect gebruiken als highlighter, de roze/koraal kleur als blush en de matte bruin is voor mij als wenkbrauw- en contourkleur echt perfect! Nou is het natuurlijk niet ideaal met die kleine vakjes als je daar je kwast in moet dippen, maar het kan wel en het werkt ook nog eens!

De producten zijn verkrijgbaar samen met een eyeliner, twee lipglossen, een bronzer en vijf nagellakjes in de Denim Divine lijn en te koop bij kruidvat. De blush kost €3,99 en het oogschaduw palette is te koop voor €6,99.

Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen en ga ze zeker vaak gebruiken! Laat me weten wat jij van deze producten vindt en of jij ook al wat van deze collectie hebt of gaat kopen, ik ben benieuwd.

Xx Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten