1 mei 2016

This or that tag


Hee, ik vond het wel weer tijd voor een leuke tag. Vandaag is dat geworden de this or that tag. De tag gaat zo: je hebt 2 dingen bijvoorbeeld spijkerbroek of joggingpak en daar moet je uit kiezen. Okè laten we beginnen!

Fashion:
Spijkerbroek of joggingpak?
Ik kies hierbij toch voor spijkerbroek, als ik eerlijk mag zijn ik vind een joggingsbroek helemaal niet fijn! Ik hou ervan om een spijkerbroek aan te hebben, echt super gek, want de meeste mensen houden van een joggingpak.


Lange mouwen of korte mouwen?
Deze is ook heel makkelijk korte mouwen. Dit gaat voornamelijk om dat ik de zomer leuk vind en dan draag ik korte mouwen. Ik vind de meeste kleren in de winkel met lange mouwen niet echt mooi.


Jurken of rokken?
Jurken, ik draag nooit rokken en jurken draag ik altijd in de zomer, heerlijk vind ik dat! Ik heb nu al zin in de zomer.


Streepjes of ruitjes?
Streepjes, ik hou niet echt van ruitjes en streepjes vind ik wel leuk!


Teenslippers of sandalen?
Teenslippers ik vind sandalen echt niks voor mij, ik vind ze wel leuk bij andere meiden. Maar bij mannen vind ik ze verschrikkelijk, dan doen ze ook nog een sokken erin aan ook nog, ziet er niet uit.


Sjaals of hoeden?
Sjaals, ik vind hoeden leuk bij andere staan maar bij mijzelf vind ik ze niet echt mooi.


Oorknopjes of oorhangers?
Oorknopjes ik heb een hekel aan grote oorhangers ze zitten me alleen maar in de weg en ik vind ze heel zwaar, oorknopjes vind ik leuk en schattig! Ook al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd geen oorbellen meer heb gedragen.


Kettingen of armbanden?
Ik vind armbanden heel leuk, maar ga toch voor kettingen. Kettingen draag ik vaak op een shirtjes die maar 1 kleur hebben.


Hakken of platte schoenen?
Platte schoenen, die lopen fijn en daar heb je geen moeite mee om op te lopen. Hakken vind ik meer voor mensen die er echt op kunnen lopen, want als mensen hakken aan hebben en ze kunnen er niet goed op lopen dan ziet het er niet uit.


Jasje of vest?
Deze is best moeilijk, maar ik ga toch voor jasje, omdat ik alleen maar een vest aan doe als ik het echt koud heb. Een jaar geleden was het antwoord vest geweest, maar nu kies ik toch voor jasje.


Make-up: 
Lipgloss of lipstick?
Sws lipstick, van lipgloss krijg ik vaak koortsblaren en vind ik altijd plakkerig aanvoelen.


Eyeliner of mascara?
Mascara, ik draag nooit eyeliner, ik draag eigenlijk alleen maar mascara + lippenbalsem/ lipstick. Af en toe gebruik ik foundation.


Kwasten of sponsjes?
Als ik dan foundation en poeder gebruik dan doe ik dat het liefst met kwasten.


Nagels:
Essie of Loreal?
Essie, ik hou van essie, het blijft er ook altijd mooi lang opzitten, meestal bij essie dekt het al mooi na 1 laag.


Lang of kort?
Ik hou niet van kort dan lijken mijn vingers zo dik, daarom ga ik voor lang, dat vind ik heel mooi en vooral als je dan nagellak op hebt.


Acryl of natuurlijk?
Gewoon natuurlijk, heb nog nooit acryl nagels gehad.


Felgekleurd of donker?
Ik hou van felgekleurde nagels, ik vind het wel iets hebben, donkere nagels vind ik minder en ik heb zelf nog nooit zwarte nagels gehad, omdat ik dat gewoon een sombere kleur vind en het past niet bij mij.


Met nailart of zonder nailart?
Ik vind nailart heel leuk, maar ik neig de laatste tijd toch naar zonder nailart. Dat vind ik op dit moment wel wat hebben.

Body:
Parfum of bodyspray?
Parfum, ik vind het fijn dat je de geur van de parfum lang ruikt en dat hij niet al weg is na 20 minuten dat is meestal bij een bodyspray.

Lotion of bodybutter?
Ik ga toch voor bodybutter, ik vind lotion zo slap en plakkerig aanvoelen wanneer ik het op heb gedaan, met bodybutter heb ik dat niet.

Douchegel of zeep?
Douchegel, ik vind zeep niet fijn, dan moet je dat met een washandje of gewoon met je handen je lichaam mee schoonmaken. Ik gebruik liever een douche puf met douchegel, dat schuimt ook lekker :)

Lush of andere merken?
Gek genoeg kies ik andere merken, ik vind de meeste geuren van lush helemaal niet zo lekker, ben ik de enige?

Haar:
Krullend of stijl?
Ik hou heel erg van krullend haar, dus mijn antwoord is krullend!

Knot of paardenstaart?
Paardenstaart, ik kan niet echt een mooie knot maken, en als ik die maak dan is dat alleen maar om mijn haren uit mijn gezicht te houden. 

Lang of kort?
Nou eigenlijk middenin, niet te lang en niet te kort, mag ik dat ook als antwoord?

Licht of donker?
Ik heb nog nooit mijn haren gekleurd, maar ik ben zelf blond. Daarom licht, maar ik vind bij andere mensen donker ook heel mooi staan.

Los of vast?
Los, ik hou ervan om mijn haar los te hebben, tenzij mijn haar die dag niet mooi valt dan doe ik het vast, maar ik vind los toch mooier.

Zomaar:
Regen of zonneschijn?
Zonneschijn natuurlijk, ik hou helemaal niet van regen.

Zomer of winter?
Zomer, I love the summer!

Herfst of lente?
Lente, dan is het meestal al lekker warm, maar daar heb ik tot nu toe nog niet echt gemerkt...

Chocolade of vanille?
Wat wordt hier mee bedoelt? IJs soorten of gewoon normaal? Ik hou het bij ijssoorten, nou dan ga ik voor vanille. Ohh ik heb nu echt zin in schepijs.

Dit was de this or that tag! Wat vonden jullie ervan, laat het me weten in de comments. Ik tag iedereen die deze tag ook wil doen of laat je antwoorden achter in de comments, ik ben namelijk heel erg benieuwd of jullie hetzelfde hebben als mij of dat andere hebben.

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten