27 maart 2016

Pasen Nail art!

Fijn Pasen allemaal!
Vandaag koos ik ervoor om weer een keer mijn nagels te lakken, niet zomaar een kleurtje, maar een Pasen nail art. Ik zag een klein filmpje en toen dacht ik dit wil ik graag maken, ik dacht ook meteen, ohh het is ook wel leuk voor een artikel. Daarom laat ik jullie vandaag een simpele Pasen nail art zien.


Stap 1:
Lak alle nagels met een witte nagellak, behalve de middelvinger, die lak je met een licht paarse nagellak. Laat dit even goed drogen.


Stap 2:
Doe op een sponsje (maakt niet uit welk sponsje, ik gebruik een nieuw schoonmaak sponsje, maar je kunt ook een make- up sponsje gebruiken) 3 verschillende kleuren nagellak onder elkaar. Ik koos voor licht paars, licht roze en geel. En dep het sponsje op je pink, je wijsvinger en je duim. Het kan zijn dat je de kleuren die je op het sponsje hebt aangebracht nog even een extra keer moet aanbrengen. Laat dit ook weer goed drogen. Maak op je ringvinger kleine wortelvormpjes met een oranje kleur met een nail art pen (of een satéprikker). Maak met een witte nagellak een soort van half rondje op je middelvinger. Laat dit allemaal weer goed drogen.

Stap 3:
Wat je net hebt gedaan op je pink, wijsvinger en de duim dat doe je nog een keer, dus dezelfde nagellak kleuren op het sponsje en op die nagels aanbrengen. Maak met een licht groene nagellak kleur de wortelbladeren, dit kun je weer doen met een nail art pen (of een satéprikker). Maak op je middelvinger met witte nagellak en een nail art pen 2 oren. Laat dit weer goed drogen.

Stap 4:
Maak nu op de middelvinger met lichtroze (dezelfde die je ook hebt gebruikt voor het sponsje) de oortjes roze binnen in, zodat je nog een klein beetje wit ziet, dit doe je weer met een nail art pen. Maak ook alvast een stipje, dat is dan het neusje. Dan pak je er zwart bij en maak je ook twee stipjes, dit zijn de ogen en maak een mondje. Daarna pak je er weer wit bij en die doe je in het midden van de zwarte stippen (de ogen). Nu kun je goed zien dat het een konijntje is geworden. Laat dit even mooi op drogen.
Pak als laatste een top coat bij of een transparante lak en ga over al je nagels heen, zo blijft het er beter opzitten.

De nagellak die ik heb gebruikt:
Witte nagellak: Saffron London kleur nummer: 11.
Licht paarse (lila) nagellak: NYC (New York Color) kleur nummer: 257 Lavender Cupcake.
Licht roze nagellak: NYC (New York Color) kleur nummer: 270 Raspberry Ice Cream.
Gele nagellak: Essence I Love Trends (The Pastels) kleur nummer: 02 Sun is smiling.
Oranje nagellak: Essence Fruity kleur nummer: 02 Peach beauty.
Licht groene (mint) nagellak: NYC (New York Color) kleur nummer: 253 Mint Macaroon.
Zwarte nagellak: NYC (New York Color) kleur nummer: 119 City Blackout.
Top coat: Essence nail art kleur nummer: Hello foils!
Nail art pen: Essence.

Dit was dan het Pasen nail art, ik hoop dat jullie het leuk vonden! En nog een heel fijn Pasen gewenst! 

x Anouk!

2 opmerkingen: