8 november 2015

Spetter Nail art!

Hee allemaal,
Deze week had ik echt geen inspiratie om over iets te schrijven, ik kwam dus op het laatste moment achter dat ik nog geen artikel voor jullie hadden. Toen zat ik te bedenken hoelang geleden het was dat ik voor het laatst een nail art had gedeeld met jullie, en als ik me goed herinner was de laatste een nail art met nieuw jaar. Al een hele tijd geleden dus. Vandaag laat ik jullie een leuke maar ook makkelijke nail art zien!


Wat heb je nodig?
Voor deze nail art heb je verschillende soorten nagellak kleuren nodig, een rietje en een topcoat.

Als eerste pak je een lichte kleur nagellak en daar lak je alle nagels mee, als het 1e laagje niet goed dekt dan lak je er nog een laagje overheen. Laat het dan even drogen. 

Daarna pak je een nagellak kleurtje en dan smeer je met het nagellak kwastje een kleine druppel op de nagel, dan doe je het rietje in je mond blaas je heel hard tegen die druppel aan, zodat de druppel zich verspreid. Doe dit bij elke nagel, het leukste is dat je bij elke nagel de druppel ergens anders smeert en dan aan verschillende kanten gaat blazen, hieruit ontstaan een soort van spetters.

Dan pak je een ander nagellak kleurtje en hierbij doe je precies hetzelfde. Je mag zelf bepalen waar je de druppel op smeert, en uitblaast. Het mooiste effect is om de nagellak kleuren te overlappen met elkaar. En dat je op alle nagels een ander effect hebt.



Als je een stuk of 5 kleuren hebt gehad kun je zien dat er nog heel veel van de basiskleur te zien is op de nagels. Je wilt hier eigenlijk een beetje van af dus dan ga je van alle kleuren nog een druppel nemen en dan uitblazen.

Op het laatste zie je dat de basiskleur een beetje verdwijnt. Het is niet erg dat je de kleur nog een klein beetje ziet, dat is wel mooi. Je kunt zo vaak mogelijk dit weer opnieuw doen. Zodat jij zelf bepaald hoe mooi jij het vind en dan kun je stoppen. Dan pak je er een topcoat bij en die lak je over alle nagels en dan zijn je nagels klaar!

De nagellak kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Voor de basiskleur heb ik gekozen voor: 
Eveline Cosmetics kleur 061.

Voor de spetters heb ik gekozen voor:
 Eveline Cosmetics kleur 521.
Catrice kleur C02 Make Fast At Tiffanny's (Limited edition).
Kiko kleur 385.
Fogan Cosmetics kleur 07.
Essie kleur 298 Mademoiselle.

Als topcoat heb ik gekozen voor:
Essence Nail art Express dry drops.

Ik hoop dat jullie deze spetter nail art leuk vinden, als jullie dit ook gaan na maken stuur ons dan zeker foto's via twitter of naar onze mail, dat vinden we erg leuk!

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten