15 november 2015

De kort maar krachtig tag

Mijn toetsweek is nu iets meer dan een week afgelopen, maar de stress is nog lang niet voorbij. Verslagen, presentaties, huiswerk, vervolgstudie en vakanties: ik ben met van alles bezig en heb daarom wat minder tijd. Vandaar vandaag de kort maar krachtig tag. Korte antwoorden op korte 'vragen' waardoor jullie (de gestreste) mij wat beter leren kennen, haha. Let's go!

 
Stom: Alle school gerelateerde dingen die je buiten school moet doen. Ik ben absoluut blij dat ik naar school kan, maar moet dat echt thuis doorgezet worden?!
 
Aller stomst: Al die oorlogen en aanslagen... Kunnen we niet gewoon normaal met elkaar omgaan, dan heeft iedereen een beter leven.
 
Dag met een gouden randje: De dag waarop wij deze blog zijn gestart. Ik vergis me er soms nog wel eens in hoeveel tijd er eigenlijk in gaat zitten, maar ik ben super blij dat we toen die stap hebben genomen om het te proberen.
 
Leukste liedje: Op dit moment zijn dat 'Hello' van Adele en 'Locked away' van R. City en Adam Levine.
 
Houd van: Kinderen, chocolade, zon en bloggen.
 
Nooit gedacht: Dat ik het meer dan een jaar zou kunnen volhouden, qua tijd, om een blog bij te houden.
 
Genieten: Een heerlijk warm bad met een Lush bruisbal erin, eten bij de hand, kijkend naar een leuke film, serie of een gemist programma. Heerlijk!
 
Bang voor: Dat iemand die mij heel dierbaar is, komt te overlijden.
 
Hekel aan: Als mensen scheldwoorden gebruiken die ook hele andere dingen kunnen betekenen en voor anderen (voor wie de woorden misschien niet eens bedoeld zijn) heel hard kunnen aankomen.
 
Lekkerste weer: Tussen de 25 en 30 graden met een lekker, niet koud briesje.
 
Leukste leeftijd: Tot nu toe mijn momentele leeftijd 16: Het wordt elk jaar weer beter (tot nu toe).
 
Spijt van: Dat ik bepaalde dingen niet heb doorgezet, omdat ik op dat moment te bang was om het te doen.
 
Geen tijd voor: Té veel dingen! Fotografie, meer bloggen, meer youtube, lekker ontspannen, afspreken met vriendinnen, blogs lezen en vast nog veel meer dingen die ik nu vergeet.
 
Lekkerste eten: Pfff... lastig! Maar ik denk toch wel Ossenhaas met champignonroomsaus en lekker knapperige (zoete aardappel) patatjes.
 
Fijnste vakantieland: Tot nu toe Kroatië en Spanje (Canarische Eilanden).
 
Vreselijk goor: Ehmm... heb je even? Nee zo erg is het niet, haha, maar ik vind niet alles lekker. Als ik moest kiezen denk ik dat ik ga voor zuurkool en verder alles waar kerrie in zit. 
 
Mezelf een duwtje geven: Om af en toe wat beter m'n best te doen voor de dingen die ik wil en wat meer voor mezelf op te komen.
 
Wil nog: Een keer in mijn leven naar Afrika voor ontwikkelingswerk. Het lijkt me echt geweldig om iets voor de armste mensen daar te kunnen doen.
 
Mis een beetje: Het zorgeloze leven van toen ik nog klein was: De enige 'problemen' die je toen had was wie je schepje had afgepakt in de zandbak...
 
Dansen met: Mijn oppaskindjes! Ze vinden het geweldig om hun favoriete liedje of een leuk uptempo nummer dat wij kennen op te zetten en mee te dansen. De ene keer met ingestudeerde pasjes en de andere keer zo gek als je kunt. Ik wordt daar zo ontzettend vrolijk van!
 
Kort maar krachtig... ja dat was het wel, haha. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
 
Xx Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten