28 oktober 2015

Get Your Freak On Tag.

Hoiiii,
Ik had aan jullie laatst beloofd om een extra artikel, omdat het vorige artikel van mij best kort was. Vandaag doe ik de Get your freak on tag. Ik heb een aantal van deze vragen van deze tag opgezocht en beantwoord. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Vraag 1: Welke Nickname gebruiken je alleen je vrienden voor je?
Sommige zeggen gewoon Anouk, andere zeggen An, en sommige zeggen Annie, een meisje die bij mij in de klas zit zegt altijd Enoek.

Vraag 2: Wat is een rare gewoonte van je?
Als ik iets maak op de laptop, dan moet er achter elke zin of woord een punt achter. En elke zondag lak ik mijn nagels een andere kleur, dit kan zijn van roze tot geel, ligt er eigenlijk aan in welke kleur ik zin in heb. Op zondag eet en drink ik haast niks, dan zit ik eigenlijk alleen maar boven en heb ik geen zin om naar beneden toe te gaan, of dan vergeet ik om te eten en te drinken, heel slecht...

Vraag 3: Wat zijn jouw fobiƫn?
Ik ben als de doods voor spinnen, ik wen er wel steeds meer aan, de kleine durf ik nu dood te maken, maar als ik een grote dikke spin zie dan ren ik altijd keihard weg. Ik ben ook bang voor andere dikke insecten die ik nog nooit eerder heb gezien.

Vraag 4: Welk liedje zing je heel hard mee als je alleen bent?
Als ik alleen ben zet ik altijd de computer aan en dan ga ik op youtube en dan zoek ik bij katy perry liedjes uit en dan karaoke en dan ga ik karaoke zingen van allemaal verschillende liedjes totdat er iemand thuis is.

Vraag 5: Waar irriteer je je aan bij andere?
Als mensen gaan smakken, daar kan ik echt niet tegen. Ten eerste het ziet er niet uit. Ten tweede dat geluid dat je dan maakt verschrikkelijk. Als je je vriendinnen een verhaal wil vertellen en ze luisteren niet, en dan moet je het opnieuw vertellen, daar kan ik me ook zo erg aan irriteren.
Vraag 6: Hoe heette je eerste knuffel?
Ik weet eigenlijk niet eens meer wat mijn eerste knuffel is. Ik weet wel dat ik een keer met mijn bff toen nog naar Moviepark Germany ging en toen had ik een schildpadje gekocht en die heb ik shelly genoemd.

Vraag 7: Wat is jouw positie onder de douche?
Ik ben al bijna 2 jaar verhuisd en in mijn oude huis stond ik altijd met de buik naar de muur toe. Nu we in het nieuwe huis wonen, sta ik gewoon met mijn rug naar de muur toe, af en toe draai ik me wel om.

Vraag 8: Wat is een stopwoord van je?
Nohhh... Is echt een stopwoordje van me geworden.

Vraag 9: Wat is je favoriete slechte snack?
Ik ben echt gek op drop, niet muntdrop en ook niet Engelse drop, maar ik hou echt heel erg van zoute drop en redbands.

Vraag 10: Wat draag je in bed?
In de zomer draag ik een hemdje met een kort broekje, en in de winter een lekkere warme pyjama. 

Dit waren dan alle vragen, ik hoop dat jullie het leuk vinden en wat zijn jullie antwoorden op deze vragen? Ben benieuwd! Laat het achter in de comments.

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten