29 augustus 2015

Mijn favoriete 'beauty' winkels!

De laatste tijd heb ik heel vaak gewinkeld met Lotte. Dat komt omdat, Lotte en ik allebei een tiener tour kaartjes hadden besteld. Voor de mensen die niet weten wat een tiener tour is dat is dat je voor €33,00, 3 dagen overal heen kan reizen met de trein binnen 2 weken tijd, maar het is tot en met 18 jaar. Super goedkoop dus voor 1 dag betaal je maar €11,00 en je kunt overal naar toe reizen met de trein. Wij hebben 2 dagen gewinkeld en 1 dag zijn we naar Avonturenpark Slagharen geweest. We hebben het alle 3 de dagen super leuk gehad! En we zijn vast nog wel een keer van plan om dit vaker te gaan doen. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete winkels op dit moment zien.



1 Kruidvat.
Ik heb niet echt een volgorde van favoriete winkels dus laat ik maar beginnen met de Kruidvat. De Kruidvat vind ik echt een super leuke winkel. Meestal elke Zaterdag of een andere dag in de week gaan Lotte en ik naar de Kruidvat toe. Jullie zullen misschien nu wel denken van waarom elke week, dan kun je de winkel wel dromen uit je hoofd en weet je precies waar alles staat, en de vaste producten veranderen toch niet? Nou ik zou het jullie uitleggen. We vinden het heel erg leuk om naar de Kruidvat te gaan om naar de beauty producten te kijken, en misschien dan later te kopen als we het nodig hebben. De Kruidvat is best wel goedkoop als je goede beauty producten wil hebben. Lotte en ik kunnen ook echt wel een uur in de Kruidvat zijn om te kijken naar alle producten, en vooral de producten die in de aanbieding zijn daar houden we van! De Kruidvat heeft niet alleen beauty producten je kunt er ook andere spullen vinden zoals, decoratie, lekkere dingen, verzorgingsproducten enz. Lotte en ik zeggen altijd op de app als we zin hebben om naar de Kruidvat te gaan, dan zeggen we geen Kruidvat maar kv dat is veel makkelijker.

2 Prijsmepper.
Ik kan nog veel meer typen over de Kruidvat, maar ik heb ook nog andere favorieten. Sinds kort vind ik de Prijsmepper ook een hele leuke winkel. Hier worden alle overige spullen naar toe gestuurd van andere winkels, en de winkel Prijsmepper verkoopt die spullen maar voor een nog goedkopere prijs, dat is echt fijn! Ik ben ook super verliefd op die winkel ook al ken ik de winkel nog niet zo lang ik vind het een top winkel! Hier kun je net zoals bij de Kruidvat allemaal verschillende dingen vinden zoals, beauty producten, verzorgingsproducten, sportspullen, kinderspeelgoed, lekkere dingen, decoratie enz. Ik kan in deze winkel echt losgaan zo geweldig vind ik de winkel en het is allemaal zo goedkoop. Laatst had ik in Arnhem bij de Prijsmepper een yoga matje gekocht deze was eerst bij de Kruidvat te koop voor €6,99 en bij de Prijsmepper ging er 75% korting van af. Ik betaalde dus maar €1,75 voor het yoga matje SUPER GOEDKOOP !!
3 Primark.
De Primark is ook een van mijn favoriete winkels, hier kun je heel veel soorten kleren vinden voor een goedkope prijs, ook al wordt de prijs door de jaren heen wel steeds hoger, maar dat maakt niet uit. Het is een leuke winkel. Hier kun je veel verschillende soorten kleding vinden, decoratie, make- up en sieraden. Wel een min puntje is dat het in het weekend vaak heel erg druk, daarom probeer ik altijd door de week naar de Primark te gaan als ik iets nodig heb maar dat lukt niet altijd. En nog een nadeel bij sommige Primarken moet je er echt vroeg bij zijn want, anders kan je maat al weg zijn. Ik denk dat jullie de Primark ook bij jullie favoriete winkels zit.
4 Action.
De Action is ook een winkel waar ik graag naar toe ga, het is er goedkoop, en hier kun je ook van alles vinden. Ik ga meestal naar de Action voor schoolspullen en beauty producten en snoep. Bij de Action kijk ik eigenlijk nooit naar kleding ik weet eigenlijk niet waarom, maar meestal vind ik de kleren daar toch niet zo leuk ,dus ik kijk nu niet eens meer bij die afdeling. 


5 Big Bazar.
Wat ik ook een leuke winkel vind is de Big Bazar. Hier verkopen ze ook best goedkope spullen als het gaat om beauty producten, de andere spullen weet ik niet want ik kijk hier echt alleen maar naar de beauty producten en ook naar het snoep. Bij de Big Bazar verkopen ze dus goedkope beauty producten. Bijvoorbeeld een blush die bij de Etos voor €13,00 is en bij de Big Bazar kun je die zelfde blush kopen voor maar €4,00. En net zoals bij de Essie nagellak je kunt ze bij een gewone winkel vinden voor €10,00 en bij de Big Bazar is de Essie nagellak maar €3,00 dat scheelt je weer €7,00.

Dit waren mijn favoriete winkels op dit moment. Zoals jullie wel gezien hebben is dat dit meer de winkels zijn waar je leuke beauty producten kan scoren. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden. Als jullie een keer mijn favoriete kledingwinkels willen weten laat het dan in de comments achter dan maak ik daar ook nog een aparte artikel van. Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden. En als jij en je vriendin het leuk vinden om te shoppen dan raad ik jullie echt aan om een tiener tour te gaan doen het is echt heel leuk! En als jullie een shopblog willen zien van wat Lotte of ik hebben gekocht die 2 dagen laat het dan ook even achter in de comments. Ik wens jullie nog een heel fijn weekend.

x Anouk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten