4 juli 2015

25 questions tag

Hee allemaal, vandaag hebben wij voor jullie de 25 questions tag. In deze tag beantwoorden wij random vragen. We hebben de tag overgenomen van lifesplash.nl.

1.      Heb je huisdieren?

Lotte: Nee, wel gehad, maar dat is al heel lang geleden.

Anouk: Nee, vroeger wel twee konijnen gehad en een paar visjes.



2.     Noem 3 dingen die het dichtstbij je zijn

Anouk: Lotte, mobiel en een zonnebril.

Lotte: Mobiel, Anouk en computer.



3.     Hoe is het weer nu?

Lotte: Veel te warm! Het is nu 36º.

Anouk: Het is echt super heet!



4.     Rijd je? En zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Anouk: Nee, ook tot nu toe nooit een auto ongeluk gehad.

Lotte: Nee, nee.



5.     Hoe laat was je vanochtend wakker?

Lotte: half 8. Nog redelijk vroeg voor in de vakantie.

Anouk: Half 9 had ik de wekker gezet.


6.     Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Anouk: Vanochtend rond 11 uur.

Lotte: Vanochtend nog.



7.      Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Lotte: Pitch Perfect 2 samen met Anouk. Dat was ongeveer 1,5 maand geleden.

Anouk: Pitch Perfect 2 met Lotte op donderdag 14 mei.
 

8.     Wat staat er in je laatste smsje?

Anouk: Mijn laatste berichtje op whatsapp was van mijn zusje en die zei: ‘nou noekie hele fijne vakantie en koop wat voor mij en blijf bleek wit groetjes de liefste zusje Iris.’

Lotte: Ik sms nooit, maar qua whatsappje was het ‘fijne vakantie’ van iemand uit mijn klas



9.     Wat is je ringtone?

Lotte: gewoon standaard ringtone die al vanaf het begin op m’n mobiel staat, lekker orgineel.

Anouk: Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn ringtone is. Als ik een berichtje krijg dan is het 2x geklop.



10. Ben je wel eens in een ander land geweest?

Anouk: Ja, ik ben in Duitsland geweest en in België, en als dit online komt ben ik al in Slovenië geweest en in Kroatië.

Lotte: Ja, ik ben geweest in Duitsland, Oostenrijk, België, Slovenië, Frankrijk, Italië, Spanje, Tsjechië, Polen, Luxemburg. En als dit online komt dan zit ik in Kroatië. Een paar weken na de zomervakantie ga ik ook nog naar Engeland.

11.   Hou je van sushi?

Lotte: Nee! Ik vind het echt super vies.

Anouk: Ik denk dat ik het niet lekker vind, maar ik heb het nog nooit gehad.



12.  Waar doe je boodschappen?

Anouk: Ik doe zelf eigenlijk nooit boodschappen. Mijn moeder doet het meestal, maar als ik mee ga dan halen we boodschappen bij de Aldi en de AH.

Lotte: Ik doe wel eens boodschappen als ik moet koken en dan ga ik eigenlijk altijd naar de Emté.



13.  Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Lotte: Ja, ik heb vroeger wel eens slaappillen gehad en toen ik een jaar of 10 was zei ik wel eens tegen mijn ouders dat ik hoofd- of buikpijn had zodat ik een paracetamol kreeg, omdat ik dan sneller in slaap viel.

Anouk: Nee.



14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Anouk: Ik heb een zus van 19, een broer van 17 en een zusje van 13.

Lotte: Ik heb een broer van bijna 19.



15.  Heb je een computer of laptop?

Lotte: Wij hebben wel een computer thuis waar iedereen op zit en ik heb een laptop, maar die is al een tijdje stuk. Binnenkort krijg ik wel een nieuwe laptop.

Anouk: Wij hebben thuis ook een computer en daar zit ook iedereen op. We hebben ook een laptop en die is ook van ons allemaal. En binnenkort krijg ik een laptop voor mezelf, want die heb ik nodig voor mijn opleiding.
 

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

Anouk: Ik wordt 16 aankomende donderdag.

Lotte: Ik word op 8 december 17.



17.  Draag je een bril of lenzen?

Lotte: Nee.

Anouk: Nee.



18. Verf je je haar?

Anouk: Nee.

Lotte: Nee.



19. Wat ben je van plan vandaag te gaan doen?

Lotte: De dag is al bijna voorbij, maar ik heb vandaag ingepakt voor vakantie en heb mijn rapport opgehaald op school. We gaan zo nog even naar mijn opa en oma.

Anouk: De dag is bijna voorbij zoals Lotte ook al zei. Maar ik heb vandaag verder mijn spullen ingepakt voor vakantie. En ik ben naar mijn nieuwe school geweest en nu zit ik bij Lotte, en straks gaan we naar haar opa en oma.



20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Anouk: Ik heb werkelijk waar geen idee.

Lotte: Vorige week op school, maar dat was van het lachen. Ik had de slappe lach met een aantal vriendinnen.



21.  Wat is je favoriete pizzabeleg?

Lotte: Ik ga altijd voor salami en dan het liefst ook nog met paprika erop.

Anouk: Als ik zelf pizza’s maak dan het liefst met spekjes, groene paprika, ui en kaas. En als ik gewoon een pizza koop in de supermarkt dan is het pizza salami.



22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Anouk: Ik lust geen hamburger en ook geen cheeseburger.

Lotte: Ik vind het beide niks aan, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor hamburger.



23. Heb je wel eens een nacht doorgehaald?

Lotte: Ja, ik ging altijd met club op kamp en dan was het normaal als je de 1e avond niet ging slapen. Voor leren ben ik nog nooit een nacht opgebleven.

Anouk: Een keer met kamp van scouting vroeger ben ik wel eens een nacht opgebleven. Een meisje zei dat ik dat niet kon, maar ze had niet gelijk.



24.Wat is de kleur van je ogen?

Lotte: Ik heb groene en blauwe ogen. Als het wat kouder is of slecht weer, heb ik vaak blauwe ogen en als het mooi en helder weer is heb ik vaak groene ogen. Ik heb er ook altijd wel een beetje grijs inzitten.

Anouk: Ik heb blauwe ogen met een beetje grijs.



25. Kan je het verschil proeven tussen pepsi en coca cola?

Anouk & Lotte: We vinden prik heel vies, dus we drinken het nooit en hebben beide echt werkelijk geen idee.

We hopen dat jullie het leuk vonden.
x Lotte & Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten