21 juni 2015

Mini Shoplog

Hoiii,
Sorry voor dit late artikel. Gisteren heb ik met Lotte gewinkeld in Almere en Zaandam. We zijn natuurlijk naar de Primark geweest en daar heb ik 4 dingen gekocht en voor de rest niks. Ik wilde jullie vandaag dan even laten zien wat ik heb gekocht.

Als eerste begin ik met een paar schoenen. deze schoenen heb ik gekocht, omdat ik de laatste tijd werk van Maandag tot en met Vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur. Ik moet de hele dag staan en ik had geen goede schoenen om er hele dagen op te staan, ik kreeg super zere voeten van mijn andere schoenen en ik hoop dat het met deze schoenen niet meer zo is. Deze schoenen zijn €15,00 euro. Ik heb de schoenen vandaag al aangehad en ze lopen al super fijn! Deze schoenen heb ik gekocht bij de Primark in Zaandam. Ik zag ze ook al in Almere, maar ik twijfelde nog heel erg maar ik heb ze uiteindelijk toch gekocht in de Primark in Zaandam.

Het tweede ding wat ik heb gekocht is een nieuwe portemonnee, mijn andere portemonnee die ik eerst had was langzamerhand gewoon uit elkaar aan het gaan. Ik kon hem niet goed meer dicht doen, ik had er een hele hoop elastiekjes omheen zodat ik heb dicht kreeg en er waren al schroefjes uit dus hij is langzamerhand al bijna kapot. Daarom ben ik heel blij dat ik gister in de Primark bij Zaandam een leuke portemonnee zag. De portemonnee is €6,00 euro.

Ik heb nog 2 leuke kledingstukken gekocht voor de vakantie laat ik beginnen met de jumpsuit. Deze jumpsuit heb ik gekocht bij de Primark in Almere, ik zag hem hangen en ik dacht die wil ik hebben. Toen had ik hem aangedaan en ik vond hem zo leuk dus ik dacht ik neem hem maar gewoon mee. De jumpsuit is €6,00 euro.

En als laatste item wat ik heb gekocht ben ik zo blij mee het is mintgroene lange jurk. Ook bij deze dacht ik toen ik hem zag hangen die wil ik hebben. Ik heb deze jurk gekocht bij de Primark in Zaandam voor €16,00 euro. Ik vind hem echt super mooi en ik denk dat ik deze heel vaak ga dragen op vakantie. 

Nogmaals mijn excuses voor het late artikel. Ik had laatst ook in een artikel staan dat ik een extra artikel ging online zetten maar dat is er niet van gekomen, omdat ik de laatste tijd super moe ben. Hebben jullie dat de laatste tijd ook of ben je dan echt toe aan vakantie? Laat het me weten in de comments.

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten