14 juni 2015

25 random facts about me tag (Lotte)

 
Ruim drie maanden geleden heeft Anouk de 25 random facts about me tag en nu ga ook ik hem doen. En ja, ik ben weer terug! Na veel slopende weken vol toetsen, verslagen en presentaties ben ik bijna klaar. Nog een week met een aantal toetsen en mondelingen en dan ben ik er weer af voor dit jaar. En mochten jullie het niet weten, Anouk is geslaagd! Ik ben super trots op haar en weet zeker dat ze het volgend jaar op haar vervolgopleiding super gaat doen. Let's start with the tag.
 1. Ik ben geboren op 8 december 1998 midden op de dag.
 
 
2. Mijn favoriete vakantieland binnen Europa is Italië of Slovenië.
 
3. Ik houd ontzettend erg van kinderen. Ik heb samen met Anouk dan ook zes oppasadresjes en ik ben zelfs aan het oppassen als ik dit schrijf.
 
4. Ik houd, net als Anouk, heel erg van zingen. We zingen dan ook wel eens met elkaar voor de lol karaoke. Ik kan niet goed zingen, maar vind het wel heel leuk.
 
 
5. Mijn favoriete schoolvakken zijn geschiedenis en maatschappijwetenschappen (bij dit vak ga je in op de oorzaken en gevolgen van maatschappelijke gebeurtenissen), terwijl dit voor veel mensen vakken zijn die ze haten.
 
6. Ik ben redelijk klein vergeleken met mijn leeftijdsgenoten. Ik ben namelijk maar 1.67 meter lang.
 
7. Ik was vroeger een echte jongensmeid. Ik hield niet van roze en wilde absoluut geen jurkjes dragen. Vanaf ongeveer een jaar of 6 was dit totaal veranderd: ik speelde met barbies en wou ik make-up dragen.
 
8. Ik heb al eerder een blog gehad, maar toen over nailart. Dit deed ik met een andere vriendin, maar dat werd totaal niets.
 
 
9. Ik ben verslaafd aan blush. (heb er echt teveel)
 
10. Mijn ouders verschillen ruim 12 jaar. Dat lijkt behoorlijk veel, maar de meeste mensen schatten mijn vader veel jonger in.
 
11. Ik ben super georganiseerd en heb graag alles op de plek waar ik het wil hebben. Ik probeer alles dan ook zo netjes mogelijk op te ruimen.
 
12. Ik lust absoluut geen prik. Dus mij hoef je geen cola of sinas te geven, want dan ga ik over m'n nek.
 
 
13. Ik heb twee beugels gehad. Eentje in groep 6 en eentje in klas 1 en 2.
 
14. Bijna elke zaterdag gaan Anouk en ik ons dorp in om naar de kruidvat, een van onze favoriete winkel, te gaan.
 
15. Ik heb een oudere broer van 18 jaar.
 
16. Ik was vorig jaar helemaal verslaafd aan nagellak, maar heb een tijd geleden heel veel weggedaan en weggegeven.
 
 
17. In de zomer maak ik altijd mijn eigen slushy puppy, omdat ik dit super lekker vind. (comment voor recept)
 
18. Ik ben altijd het meisje geweest dat voor anderen spinnen en andere insecten moest weghalen.
 
19. Ik houd ervan om cadeautjes weg te geven. Ik vind het gewoon heel leuk om mensen blij te maken en een glimlach op hun gezicht te zien.
 
 
20. Het enige wat ik haast op mijn mobiel, naast whatsapp, is pinterest. Ik vind het gewoon super leuk om allemaal dingen uit te proberen en voor later is het handig voor als je bijvoorbeeld op jezelf gaat wonen.
 
21. Ik heb in zomer vaak heel erg last van hooikoorts, maar dit jaar is het wel erger dan vorige jaren. Ik heb namelijk de afgelopen 2 weken elke dag tranenede ogen gehad.
 
22. Ik heb al acne sinds groep 7, dus toen was ik 11 jaar. Gelukkig had ik het toen nog niet zo erg als nu.
 
23. Ik zit nu in 4 havo en ga na de vakantie aan mijn examenjaar beginnen.
 
 
24. Over iets minder dan 3 weken zitten Anouk en ik al op onze eerste camping, in Kroatië, en over iets minder dan 4 weken zijn wij op onze tweede camping in Slovenië. Ik heb er super veel zin in.
 
25. Er is nog nooit iemand geweest die mijn achternaam de eerste keer gelijk goed heeft gespeld.
 
En dat waren ze alle 25! Ik vond het leuk om te maken en ik moet zeggen dat het lastiger is dan je denkt. Voor alle mensen die dit ook willen doen op hun blog of gewoon voor de lol, laat het ons weten in de comments, want we zijn heel benieuwd wat jullie ervan maken.
 
Voor iedereen die nog een paar weekjes moet knokken, ik leef met je mee en heel veel succes. Ik moet ook nog een week en dan heb ik nog wel school maar zijn de cijfers ingeleverd en heb ik dus geen toetsen meer. Anouk en ik gaan ons best doen om ook als wij op vakantie zijn, toch artikelen online te laten komen.
 
Xx Lott

Geen opmerkingen:

Een reactie posten