30 mei 2015

Wat er op mijn kast staat

Hoii,
Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie, omdat bij Lotte maandag haar toetsweek begint. Ze is heel druk met leren, daarom had ze geen tijd om een artikel te maken. Ik wens Lotte heel veel succes! Ik laat jullie vandaag zien wat er op mijn kast staat.

Zo ziet mijn kast er uit. De kast komt van de IKEA en volgensmij was die €70,00 maar dat weet ik niet meer zeker ik heb deze kast al best lang en hij is echt heel handig je kunt er veel spullen in kwijt. Zoals je op de foto kunt zien staan er best nog wel wat spullen op, daarom laat ik zien wat er op mijn kast staat. Als jullie een andere keer de inhoud van de andere 4 lades willen zien laat het dan even weten in de comments. Oke laten we beginnen.

Als eerste ik heb 3 borstels erop liggen, misschien vragen jullie het wel af wat doe je met 3 borstels je kunt er maar 1 tegelijkertijd gebruiken, ik weet het, maar ik heb een soort van systeem in mijn borstels de zwarte borstel is voor als ik mijn haren net heb gewassen en de roze borstels gebruik ik de andere dagen. Want dan is je haar niet meer zo schoon als je je haar net hebt gewassen. De borstels komen van de primark en zijn €2,00 volgens mij super goedkoop!

Verder heb ik nog een beker er staan. Deze beker heb ik van mijn oude buurvrouw gekregen toen ik 15 jaar was geworden. In de beker heb ik een maskerkwast die super fijn is. De kwast komt van de Kruidvat en is €4,00. In de beker staat ook een mascara in deze mascara zat in de goodiebag van de beautygloss party. Ik vindt de mascara eerlijk gezegt niet zo fijn. De mascara klonterd heel erg en als je èèn laagje op doet heb je al bijna meteen een spinnenpoot effect. De mascara is van essence van de lash princess colectie volgens mij is de mascara €2,70. Er zit ook een wimperkruller. Deze komt ook van de primark en is heel fijn en hij is maar €1,50. Er zit ook nog een foundation kwast in de beker deze komt ook van de primark en is volgens mij ook €1,50. Deze kwast is echt heel erg fijn! Dat was alles wat er in de beker zit.

Naast de beker staat een deoderant bus. Deze komt van de action en is volgensmij €1,00. Hij ruikt een beetje zoet en is wel fijn maar het spuiten gaat wat lastiger.
Achter de deoderant bus staat een andrélon get the volume spray deze komt van de pink collection en die zat ook in de goodiebag van de beautygloss party. Ik heb deze nog niet getest want ik föhn mijn haar niet zo vaak. Ik heb geen idee hoe duur deze is volgensmij iets van €3,00.

Naast de andrélon spray staat een heat protection van kruidvat eigen merk. Deze gebruik ik voordat ik mn haren ga krullen om je haren te beschermen. Ik vindt deze heel fijn.

Achter de heat protection staat een masker van freeman. Ik heb deze bij de kruidvat gekocht voor  €3,50. Ik gebruik niet vaak meer een masker maar ik raad je de maskers van freeman wel aan want ze zijn heel fijn en je kunt er super lang mee doen.

Voor het freeman masker staat een bodymist deze is van victoria secret en heet pure seduction. Deze ruikt heel erg lekker en is echt een aanrader. Deze bodymist kocht ik voor €8,00 bij de kruidvat.

Naast de bodymist staat een anti klit spray van kruidvat eigen merk. Deze vindt ik wel fijn maar je krijgt er niet al je klitten mee uit want dan moet je alsnog heel hard door je haren kammen, maar voor de rest is deze wel fijn hij is iets van €3,00.

Achter de anti klit spray staat een body balm van ziaja. Deze heb ik van Lotte gekregen, maar ik gebruik hem niet zo vaak maar hij is wel fijn. Ik heb geen idee hoe duur deze is.

Weer achter de body balm staat een droogshampoo. Ik moet je eerlijk vertellen ik raad deze jullie echt niet aan. Mijn zus, zusje en ik hebben deze alle 3 en bij mijn zus deed die het na 1 keer spuiten al niet meer, bij mijn zusje werd het gewoon water, en bij mij deed die het na 3x niet meer goed hij spuitte niet goed en later werd het ook water achtig dus koop deze echt niet. Bij ons was die toen in de aanbieding voor 3 stuks €5,00 maar het is echt zonde van je geld.

Naast de deoderant staat een soort van serum voor gespleten haarpunten. Deze is van dove en heel erg fijn. Ik gebruik heb elke dag en ik zie wel een klein beetje verschil niet veel natuurlijk want je kunt niet ineens geen gespleten haarpunten meer hebben, maar dit serum helpt een beetje en is heel fijn. Deze heb ik laatst gekocht bij de kruidvat voor €3,00.

Voor het serum staat een glazen mandje die licht roze is, hier zitten mijn elastiekjes in en een paar speltjes. De elastiekjes en de speltjes komen van de primark. Ze waren €1,50.

Naast het mandje staat een dagcrème van kruidvat eigen merk. Deze dagcrème doe ik elke morgen op mijn gezicht. Het is voor een droge huid en dat heb ik. Hij is heel fijn en was maar €1,50.

Achter de dagcrème staat een beschermende crème van andrelon. Deze gebruik ik af en toe om mijn slag een beetje meer volume te creëren. Hij is wel heel fijn en ik had deze gekocht in een pak waar er 2 in zaten en ze waren 2 voor €3,00. Ik heb er 1 aan Lotte gegeven want je doet er echt heel lang mee.

Schuin voor de beschermende crème van andrelon staat een haarmasker van kruidvat eigen merk. Deze is heel fijn zoals je kunt zien heb ik hem best vaak gebruikt. Ik heb hem gekocht voor maar €1,50.

En als laatste boven op het haarmasker staat een dagcrème potje met douche crème erin van andrélon. Ik had heel veel van die sampel's en ik dacht laat ik het allemaal maar in een potje doen. De douche crème is heel fijn.

Dit was alles wat er op mijn kast staat. De meeste van de dingen gebruik ik wel elke dag maar sommige ook een aantal keer in de week. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, sorry dat het artikel iets later is dan 3 uur, maar ik was er iets langer mee bezig dan verwacht. Maak een foto wat er bij jullie op de kast staat en stuur die foto via twitter naar ons toe. We vinden het heel leuk om te zien wat jullie er allemaal op je kast hebben staan.
Bedankt voor het lezen en nog een fijn weekend en de personen die net zoals Lotte ook een toetsweek hebben heel veel succes!
x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten