23 mei 2015

Tag vragenlijst


Hee,
Ik was net aan het zoeken wat ik kan maken voor artikel voor jullie, na mijn examens ben ik helemaal inspiratie loos dus heb ik maar even opgezocht wat ik voor artikel kon maken. Ik keek naar een Q&A en toen zag ik een tag vragenlijst bij Sanne op haar blog en die neem ik vandaag over niet helemaal maar gedeeltelijk. Ik hoop dat jullie deze vragenlijst leuk vinden.


Vraag 1. Hoelaat ben je vanmorgen opgestaan?
Vanmorgen ben ik om 11:50 opgestaan.

Vraag 2. Diamanten of Parels?
Diamanten.

Vraag 3. Wat is de laatste film die je gezien hebt? 
Laatst was ik met Lotte en mijn zusje en met mijn moeder naar de bioscoop geweest naar de film pitch perfect 2 echt een aanrader.

Vraag 4. Wat heb je vanmorgen gegeten?
1 broodje met grillworst en melk met een stukje appel.

Vraag 5. Wat is je officiƫle naam?
Anouk.

Vraag 6. Wat is je 2e naam?
Susan.

Vraag 7. Wat eet je het liefst?
Lasagne.

Vraag 8. Wat vindt je niet lekker?
Sla, spinazie, rode bieten en zo kan ik nog wel even door gaan.

Vraag 9. Wat is je lievelingspannekoek?
Ik hou niet echt van pannekoeken maar ik vindt een pannekoek met spek het lekkerste.

Vraag 10. Wat is je favoriete CD?
Ik luister nooit naar CD's.

Vraag 11. Wat voor auto heb je?
Geen.

Vraag 12. Favoriete broodje?
Mijn favoriete broodje is een pistoletje met kaas.

Vraag 13. Aan wat voor persoon heb je een hekel?
Ik heb niet echt een hekel aan personen tenzij die persoon alleen aan zichzelf denkt.

Vraag 14. Wat draag je het liefst?
Een hempje met een vest en een broek en het liefst loop ik op sokken.

Vraag 15. Waar ga je het liefst naar toe met vakantie?
Naar een warm land.

Vraag 16. Welke sport kijk je het liefst?
Turnen vindt ik wel heel leuk om naar te kijken maar ook wel synchroonzwemmen met de duikplank.

Vraag 17. Coca Cola of Pepsi cola?
Geen van beide.

Vraag 18. Ajax of Feyenoord?
Geen van beide voetbal vindt ik niks aan.

Vraag 19. Ben je een dag of nachtpersoon?
Dag.

Vraag 20. Pedicure of Manicure?
Manicure.

Vraag 21. Wat wilde je vroeger worden toen je klein was?
Princes.

Vraag 22. Piercing of oorbellen?
Oorbellen.

Vraag 23. Ooit wel eens in Afrika geweest? 
Nee, lijkt me wel heel leuk om daar naar toe te gaan.

Vraag 24. Ooit een auto- ongeluk gehad?
Nee, gelukkig nog niet.

Vraag 25. Favoriete ijssmaak?
Vanille.

Vraag 26. Hoeveel keer rij-examen heb je gedaan?
0 keer.

Vraag 27. In welke winkel wil je al je geld uit geven?
Kruidvat.

Vraag 28. Bedtijd? 
Meestal ga ik rond half 10, 10 uur naar bed maar kan pas om 11 uur, half 12 in slaap vallen.

Vraag 29. Waar zit je op dit moment?
In de woonkamer.

Vraag 30. Wat is je favoriete kleur?
Blauw.

Dit waren alle vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, sorry het staat iets later online maar ik wist echt niet wat ik voor artikel moestmaken. Een fijn pinkster weekend nog!

x Anouk!

2 opmerkingen: