16 mei 2015

The Friendship Test

Hoi Allemaal,
Het leek ons leuk om vandaag samen met jullie de friendship test te doen. We hebben allebei een aantal vragen bedacht over ons zelf, waar de ander dan het goede antwoord op moet geven. Voor elk goed antwoord krijg je een punt en wie uiteindelijk de meeste punten heeft, die kent de ander het best.



Vraag 1. Wat is je favoriete warme gerecht?
Lotte: Ik ga voor... pizza denk ik... want Anouk en ik eten vaak pizza samen, maar ik weet het niet zeker...
Antwoord: Nee, mijn favoriete warme gerecht is lasagne. Ook al eet ik heel vaak pizza, lasagne vind ik toch lekkerder.
Anouk: Ik denk dat Lotte haar favoriete warme gerecht pizza is, ik vindt het moeilijk maar ik denkt dat zij dit echt het lekkerste vindt, maar zit wel te twijfelen.
Antwoord: Nope! Ik moest zelf ook even nadenken, maar het moet toch patat met kibbeling zijn. Ik vind dit heel erg lekker, maar ik houd ook heel erg van pizza.

Vraag 2. Welk land zou je graag naar toe willen?
Anouk: Uhmm ik denk... het is sowieso een warm land maar welk land idk. Ik ga toch voor... Curaçao.
Antwoord: Nee, haha. Ik zou heel graag naar Zuid-Afrika willen, omdat ik daar heel graag voor 1 of 2 jaar ontwikkelingswerk zou willen doen en lesgeven op een basisschool.
Lotte: Dit is een hele moeilijke, want Anouk wil sowieso naar een warm land, maar dat zijn er veel. Ik ga gokken en ik kies voor de Verenigde Staten.
Antwoord: Ja, ik heb altijd al gezegd als ik naar een land ga verhuizen dan zal het in Amerika zijn. 

Vraag 3. Wat zou je als eerste kopen als je nu 1 miljoen euro wint?
Lotte: Ik denk als het echt het gene is wat Anouk als eerste zou doen, dan denk ik naar de kruidvat gaan en daar dingen kopen die ze graag wil hebben en proberen, maar die ze altijd te duur vond.
Antwoord: Nee, ik zou dan een iMac kopen en dan niet alleen voor mezelf, maar ook 1 voor Lotte.
Anouk: Lotte zou als eerste naar een winkel gaan waar ze een goede camera kan kopen.
Antwoord: Ik denk dat ik online allemaal dingen zou gaan bestellen, dus ik zo allemaal dingen tegelijk kopen en ik denk dat daar inderdaad wel een camera tussen zou zitten, dus ze heeft wel gelijk.

Vraag 4. Welke 3 dingen kun je niet zonder?
Anouk: Als eerste, Lotte kan niet zonder haar mobiel. Ten tweede niet zonder make-up, want ze vindt het heel leuk om haar zelf op te maken. En als laatste ze kan niet zonder de computer, want anders kan ze niet bezig met onze blog.
Antwoord: Mobiel en make-up zijn absoluut goed, want daar kan ik echt niet zonder, maar ik denk dat ik als derde ding zou gaan voor mijn bed, want ik houd echt van mijn bed...
Lotte: Anouk kan absoluut niet zonder haar mobiel, haar lippenbalsem en haar nagellak.
Antwoord: Mobiel en lippenbalsem zijn goed, maar de nagellak niet. Waar ik echt niet zonder kan is, mijn bed, want ik houd van slapen.

Vraag 5. Wat is je favoriete lichaamsdeel?
Lotte: Ik twijfel tussen ogen en handen, maar ik denk dat ik ga voor ogen. Idk waarom, maar dat was het eerste wat in me opkwam.
Antwoord: Fout, het zijn mijn benen, ik vindt mijn benen echt heel mooi: ze zijn lang en dun.
Anouk: Wat is Lotte's favoriete lichaamsdeel... IDK?? Ik denk dat ik voor de ogen ga, waarom? Omdat ze best mooie ogen heeft.
Antwoord: Fout! Ik ga voor mijn lippen, omdat ik best volle lippen van mezelf hebt en mijn cupidoboogje is duidelijk en dat vind ik mooi. Ik vind mijn ogen ook wel mooi, maar ik heb hele donkere cirkels onder mijn ogen en dat vind ik juist heel lelijk.

Vraag 6. Wat zou je het liefst voor je verjaardag willen hebben?
Anouk: Ik denk dat Lotte dan gewoon simpel geld wil hebben, zodat ze zelf dingen kan kopen.
Antwoord: Ja, ik denk het wel, want ik had een aantal dingen in mijn hoofd en daarom zou ik inderdaad uiteindelijk voor geld gaan.
Lotte: Ik denk dat ik hetzelfde ga zeggen als Anouk over mij zei: gewoon simpel geld, want dan kan ze er zelf dingen voor halen.
Antwoord: Juist, ik heb gewoon het liefst geld, want dan kan ik er zelf dingen mee kopen die ik graag wil hebben.

Vraag 7. Hoe zou je je kinderen later noemen (jongen en meisje)?
Lotte: Ik weet dat ze het vaker heeft gezegd, maar ik twijfel heel erg. Als meisjesnaam ga ik voor Michelle, maar ik weet dat het fout is. Anouk heeft voor een jongen nooit een naam geweten, dus ik ga maar gewoon voor Bram.
Antwoord: Allebei fout, heel erg fout! Als meisjesnaam zou ik gaan voor Anne, dat staat al vast. En voor jongensnaam zat ik ook te twijfelen, maar ik denk dat ik voor Tim ga.
Anouk: Ik denk dat Lotte als jongensnaam later voor Tim gaat, en voor meisjesnaam Isa. Idk of het goed is denk het niet maarja.
Antwoord: Ook allebei fout. Met de jongensnaam zat ze in de buurt, ik vind Tom en Maarten hele leuke namen voor jongens. Voor een meisje zat ze er ook niet ver naast: ik zou voor ik de naam Eva of Lisa kiezen.

Vraag 8. Wat is jullie favoriete herinnering samen?
Anouk: Ik denk dat het de beautygloss party is.
Antwoord: Jaaa! Sowieso de beautygloss party. Het was echt zo ontzettend leuk!
Lotte: Ik denk hetzelfde: de beautygloss party.
Antwoord: Jaaaaa!! Op de beautygloss party was het echt super gezellig!!!

Vraag 9. Wat is je favoriete kledingstuk?
Lotte: Ook deze weet ik niet helemaal zeker, maar ook al is het er bijna nooit weer voor, ik ga toch voor een zomerjurkje.
Antwoord: Nee, ik zit het liefst gewoon in een hemdje.
Anouk: Ik denk dat Lotte haar favoriete kledingstuk haar huisbroek is.
Antwoord: Nee, ik moet zeggen ik hou van mijn huisbroek en soms leef ik er inderdaad in, maar als het kan loop ik het liefst in een zomerjurkje.

Vraag 10. Als je huis afbrand en je familie is gered, wat zou je redden?
Anouk: Ik heb geen idee wat Lotte dan zou gaan redden, ik denk wel dat het iets bijzonders is en niet iets onnodigs. Uhmm ik denk dat het foto's zijn die heel speciaal voor Lotte zijn.
Antwoord: Ik denk dat dat wel klopt. Foto's kan je namelijk niet opnieuw maken of kopen. Spullen kan je altijd weer opnieuw kopen, maar foto's niet.
Lotte: Ik denk dat het dan bij Anouk ook foto's zijn, want ik kan niets anders verzinnen.
Antwoord: Fout, ik heb heel veel lieve en leuke tekeningen gekregen van mijn oppaskindjes en dat heb ik allemaal in een mapje en dat vindt ik heel bijzonder.

EINDSCORE:
Anouk: 4   punten ð ð ðAnouk wint!
Lotte: 3 punten

Wij hebben echt super veel lol gehad met het maken van dit artikel en we hopen dat jullie het net zo leuk vinden als wij om te lezen. Als je wilt mag je de tag natuurlijk overnemen op je eigen blog of je kunt het natuurlijk ook gewoon met je vriendinnen of vrienden doen. We hopen dat jullie het leuk vinden en bedankt voor het lezen van ons artikel.

XXX Lotte & Anouk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten