2 mei 2015

Verplaatsing van artikel


Hee allemaal,
Vandaag laat ik jullie weten dat ik even het artikel ga verplaatsen naar volgende week woensdag of donderdag. 

De reden waarom ik dit doe is zoals jullie misschien wel weten gaan wij zondag naar de beautygloss party. We hebben er super veel zin in. Het leek mij wel een leuk idee om dan woensdag of donderdag een artikel online te zetten over een outfit of the day naar de beautyglossparty, een unboxing van de goodiebag en een shopblog van de dingen die ik daar heb gekocht, omdat de beautyglossparty om 17:30 uur is afgelopen en ik niet dicht bij Amsterdam woon kan ik het artikel niet zondag online plaatsen, want  s' avonds heb je niet meer het mooie licht als overdag om de foto's te maken.
Ik hoop niet dat jullie het erg vinden.

Ook nog even iets anders, misschien weten jullie het wel dat ik in mijn examenjaar zit. Na de meivakantie beginnen mijn centrale school examens en misschien kan ik dan geen artikelen voor jullie maken omdat ik het dan te druk heb. Ik hoop dat ik er wel tijd voor heb, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, of er komt dan in de week van mij wanneer ik aan de beurt ben geen artikel online of lotte kan misschien dan voor mij invallen, maar dat weet ik niet zeker want lotte heeft na de meivakantie ook een toetsweek. 
Voor degene die ook na de meivakantie zijn/ haar examens heeft wens ik jullie heel veel succes en een fijne vakantie. En voor degene die geen examens hebben wens ik ook een hele fijne vakantie!

Bedankt voor het lezen van mijn artikel ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat er woensdag of donderdag het artikel pas online komt.


x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten