7 mei 2015

Unboxing goodiebag & OOTD beautyglossparty 2015


Vandaag laat ik jullie zien wat er in de goodiebag zat die je op het einde kreeg van de beautyglossparty en ik laat ook zien wat voor kleren ik aan had naar de beautyglossparty. Ik had ook verteld dat ik in dit artikel ook een shopblog kwam van de spullen die ik daar heb gekocht maar dat komt een andere keer online.



Als eerste begin ik met de unboxing van de goodiebag. De spullen zaten in een leuke roze tas daarop staat andrèlon styling. Andrèlon was de hoofdsponsor van de beautyglossparty. Dan laat ik nu maar snel zien wat er in de goodiebag zat.

Het eerste wat ik zag was een leuke gracia, ik ken het blad wel maar ik heb nog nooit een gracia gelezen. Deze die ik nu heb heb ik ook nog niet gelezen maar dat ga ik binnenkort wel doen.

Als tweede zag ik een pak met chocomelk, het is leuk dat het erin zit maar persoonlijk hou ik niet van chocomelk, maar ik heb een broer en ouders die heel erg van chocomelk houden dus dat pak is binnenkort vast wel op.

Nadat ik het pak chocomelk had gezien in de goodiebag zag ik daarna een flesje water met smaak ik had de smaak watermelon & litchi flavour. Toen wij op het station waren terug naar huis had ik deze geproeft van lotte, als je houd van watermeloen is dit echt je drankje maar ik vond het echt niet lekker, want ik hou niet van watermeloen. 

Het vierde product wat is zag was een mascara van essence hij heet lash princess false lash effect mascara. Ik heb zelf deze mascara nog nooit gebruikt maar ik had gelezen dat deze mascara wel heel fijn is. Ik ben er blij mee!

In de goodiebag zat ook nog een leuk kleurtje nagellak in van catrice het lakje is van de luminous nails collectie de nummer van het lakje is 10 en het lakje heet parlez-vous rosé? Ik heb geen lakje van catrice van de luminous nails maar volgens mij zijn het wel goede lakjes. De kleur van het lakje is heel mooi licht roze, ik ben echt heel blij met dit lakje.

De goodiebag is bijna leeg er zit nog een leuke kleur lipstick in. De lipstick heet can't resist nummer 06. Het is een mooi roze kleurtje. Ik denk dat ik dit kleurtje wel vaak ga dragen.

Als enalaatste wat er in de goodiebag zat was een super soft instant bronzing elixir. Het is een soort van zelfbruining. Ik weet niet precies wat ik hier van moet vinden. Misschien maak ik er een keer een review over maar dat weet ik nog niet zeker. 

En wat er als laatste in zit is de get the volume föhnspray van andrelon, ik ben hier ook blij mee want meestal als ik mijn haren föhn zit mijn haar plat op mijn hoofd en ik hoop dat dit zal gaan werken. Dit was alles wat er in de goodiebag zat nu gaan we door naar de outfit.

Nu gaan we door naar de outfit of the day naar de beautyglossparty. Dit had ik aan naar de beautyglossparty.
Ik begin bij mijn shirtje op het shirtje staat wake me up when summer comes. Het shirtje komt van de primark. Over het shirtje had ik nog een zwart jasje over aan dit jasje heb ik op het begin van de beautyglossparty uit gedaan omdat het best warm was. Het jasje komt ook van de primark. Ik had ook een rokje aan, ik weet niet precies waar het rokje vandaan komt maar ik vindt het een heel leuk rokje. Ik had ook nog een huidskleurige panty aan en volgens mij komt die van de action maar ik weet het niet zeker. Ik had ook leuke gympen aan en die gympen zijn van de primark. Ik had ook een ketting om, maar ik weet ook niet meer waar die van is.
Het thema van de beautyglossparty 2015 was shine like a star maar ik heb me niet echt aan het thema gehouden.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik raad jullie echt aan om een keer naar de beautyglossparty toe te gaan, want het was echt leuk maar je krijgt op het laatst wel zere voeten maar het is het allemaal waard. Het was echt heel leuk, wij zijn van plan om volgend jaar ook weer te gaan. Bedankt voor het lezen van dit artikel ik hoop nogmaals dat jullie het leuk vonden. Laat in de comments achter wat voor artikelen jullie nog een keer voorbij willen zien komen.

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten