18 april 2015

Tip voor je nagellak potjes


Hee, 

Ik weet niet of jullie er last van hebben maar ik wel het gaat om de nagellakjes dan staan ze allemaal daar in het bakje maar dan moet je alles omhoog halen omdat je dan niet kunt zien welke kleur het is. Daarom laat ik jullie vandaag een handige tip zien wat je kunt doen als je van dit probleem af wil komen. Ik laat het met een aantal nagellakjes zien. Veel lees plezier.




Wat moet je doen?


Als eerste ga je alle nagellakdoppen checken of ze eraf kunnen. Bij mijn nagellakjes kunnen alleen de doppen eraf van de max nails long lasting, saffron van de action en de p.s nagellakjes van de primark en wild en more nagellakjes. 

Deze doppen kunnen er niet af. 

Bij deze kunnen de doppen er wel af.
(In de foto's van mij staat een oranje nagellakje deze heb ik vervangen voor een paarse want, toen ik die oranje op de dop wou smeren zag ik dat het nagellakje een hele dikke massa had ik koos er daarna voor om voor een paarse te gaan)

Als je de doppen eraf hebt gehaald dan draai je het nagellakpotje open en begin je met de dop de kleur te geven. 
Bij het 1e laagje zul je denken dit vindt ik nog niet zo mooi maar, als je de juiste hoeveelheid lagen hebt aangebracht dan komt de kleur pas echt. 
Bij donkere nagellakkleuren die een zwarte dop hebben kan de kleur moeilijk zichtbaar zijn, maar als je goed kijkt kun je de kleur dan wel zien.
 Ik heb ongeveer 5 lagen gebruikt bij elke nagellakdop. Je kunt de nagellakdop op 2 manieren nagellakken. Je kunt de hele dop die nagellakkleur geven maar je kan ook alleen de bovenkant een kleur geven. Ik heb er voor gekozen om alleen de bovenkant van de dop een kleur te geven vindt ik persoonlijk mooier, maar als jij het leuker vindt om de hele dop die nagellakkleur te geven dan moet je dat doen. 
Nadat je een laag hebt aangebracht zou ik je wel aanraden om een tijdje te wachten anders dan wordt het niet zo mooi. 

Dit is het eindresultaat.


Waar ik later achter kwam was dat de dop er eigenlijk niet eens af hoeft te kunnen van de nagellak. Als je gewoon een oud nagellakje en daar het kwastje van had genomen kon je dat kwastje in de kleur dippen en dan op die dop, dus inprincipe kun je alle nagellakjes de dop dezelfde kleur geven en kom je van het probleem af dat je niet elk nagellakje meer omhoog moet houden voordat je de kleur pas kan zien.
Als je het niet meer mooi, fijn vindt dat de dop de kleur van de nagellak heeft kun je het er zo af halen met nagellakremover.

Ik hoop dat ik jullie met deze handige tip van jullie nagellakproblemen heb opgelost. Verder wil ik jullie een heel fijn weekend nog wensen. Als jullie nog een bepaald artikel willen zien over iets kun je ons altijd mailen.

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten