4 april 2015

Budget aanraders

 
Hee allemaal, vandaag voor jullie een aantal producten die ik zou aanraden én ook nog eens super betaalbaar zijn! Per categorie vertel ik zullie mijn aanraders en daarbij een kleine uitleg met de prijs en waarom ik het zo'n fijn product vindt. Kijk mee.


Basis
  • essence all-in-one cc cream (€3,99): Dit is een vrij dikke vloeibare cc cream die echt heel goed dekt. De kleur past zich aan aan je huidskleur, maar ik moet zeggen dat nadat je het aan hebt gebracht is de kleur weer ongeveer hetzelfde als in het begin. Ook is dit een hele vettige cc cream, dus vooral als je een vettige huid hebt, moet je deze zeker afpoederen.
  • catrice camouflage cream (€2,99): deze romige concealer in een potje is zeer dekkend en bedekt alles wat je wilt bedekken. Ik gebruik deze voor onzuiverheden, rode plekjes en om mijn oogleden huidkleurig te maken. De kleurkeuzes zijn heel breed, dus er is voor iedereen (zelfs voor hele bleke mensen!) wel een kleur beschikbaar.
  • essence all about matt high covering concealer (€1): Deze concealer zit pas sinds kort in het assortiment van essence. Ik wou hem graag uitproberen om te kijken of hij doet wat hij beloofd: hoge dekking. En dat doet ie zeker! Ik gebruik hem onder mijn ogen en hij bedekt alles wat het moet bedekken en dat voor deze prijs, i love it!

Gezicht
  • essence all about matt fixing compact powder (2,99): Dit is al voor ongeveer sinds mijn 12e mijn dagelijkse gezichtspoeder. Al 4 jaar... dat zegt genoeg denk ik, haha. Hij doet gewoon wat hij moet doen, gaat redelijk lang mee en is lekker goedkoop! Hij is wit in de verpakking, maar als je hem hebt aangebracht zie je hier niets meer van terug. Pas wel op als je een getinte huidskleur hebt, want dan kan dit zorgen voor een grijze waas.
  • essence silky touch blush in 010 adorable (€2,59): Dit is een blush die ik ook bijna elke dag gebruik, omdat deze kleur zo ontzettend makkelijk is. Het past bij elke look en alle kleding. Ook de andere kleuren zijn heel mooi. Het pigment is goed, ze blijven goed zitten en brengen mooi en makkelijk aan.
  • max&more pressed powder blush rose (€0,99): Nog een blush die ik ontzettend mooi vind. Deze kleur is wat donkerder en een beetje tegen de paarse kant aan, iets wat ik normaal nooit zou dragen, maar ik wou deze blush graag proberen. Ze zijn dan ook super goedkoop en je kunt dit merk vinden bij de action. Het pigment is ontzettend goed, maar ik vind dat de kleurkeuzes nog wel wat uitgebreider mogen.

Ogen
  • W7 in the buff natural nudes eye colour palette (€6,95): Dit oogschaduw palette is inmiddels bij veel van jullie vast al wel bekend: dé budget dupe van het naked 2 palette. De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd en de kleurkeuzes vind ik heel mooi, omdat je met deze kleuren heel basic en bijna 'no-eyeshadowlook' kan maken, maar ook helemaal kan uitpakken tot een heftigere look.
  • essence eyeshadow (2,59): De oogschaduw van essence zijn, zover ik heb geprobeerd, echt goed gepigmenteerd. De kleur die je hierboven op de foto ziet is een huidskleurige oogschaduw, waardoor je deze kleur niet heel goed ziet, maar dit is wel de kleur die ik het meeste gebruik. Ik gebruik hem vaak voor het afpoederen van de concealer op mijn ooglid en zo voegt hij ook nog wat extra dekking toe.
  • PS wimperkruller (€2,00): Dit is een hele basic goedkope wimperkruller die ik al echt heel lang gebruik. Hij krult je wimpers mooi en goed zonder je wimpers te beschadigen. Het uiterlijk verandert wel steeds, maar de opbouw blijft altijd hetzelfde en voor die prijs kun je het ook echt niet laten liggen!

Lippen
  • labello fruity shine (€2,49): Lippenbalsem met een heerlijke geur en een klein beetje kleur, ik houd ervan! Deze lippenbalsems zijn er in verschillende versies. Mijn favoriete was de fruity shine guave, maar die is helaas niet meer te koop. Verder vind ik fruity shine cherry en fruity shine peach ook echt super fijn en ik gebruik ze heel vaak.
  • essence long lasting lipstick 13-love me (€2,39): Lipsticks die de hele dag blijven zitten? Dat is jammer genoeg niet het geval bij deze lipsticks, maar de kleuren zijn goed gekozen en voor de prijs is de kwaliteit goed! Vooral de kleur hierboven (13-love me) vind ik heel mooi voor elke dag. Ik draag hem heel vaak!
  • essence lipstick 53-all about cupcake (€1,99): Ook dit is niet een lipstick die de hele dag perfect blijft zitten, maar voor de prijs kan je, vind ik, dat ook niet verwachten. Ook hier zijn de kleuren weer goed gekozen en deze kleur pak ik altijd als ik niet weet wat ik moet dragen. De lipstick is heel natuurlijk en geeft een mooi glansje.
Dit waren mijn budget aanraders voor nu. Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben en het leuk vonden om ook gelijk mini-reviews erbij te hebben. Laat jullie budget aanraders achter in de comments, want daar zijn wij natuurlijk ook heel benieuwd naar!
 
Dan nog even een kleine vraag aan jullie: over precies een week (11 april) zijn wij alweer een half jaar aan het bloggen en wij wouden hier iets speciaals voor doen. Onze vraag aan jullie is: wat vinden jullie wat we moeten doen? Wij dachten misschien aan een winactie, maar laat het maar weten via twitter, mail of in de comments!
 
Xx Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten