28 maart 2015

Favorieten Maart 2015

De maand Maart is bijna voorbij en ik heb deze maand een aantal favorieten , daarom laat ik jullie vandaag mijn favorieten van de maand Maart zien, veel lees plezier!

 

Als eerste ga ik het hebben over mijn nieuwe body mist hij ruikt echt heerlijk! De body mist is van Victoria Secret hij heet Pure Seduction. Ik zal proberen de geur te omschrijven. Deze body mist ruikt heel erg zoet en een klein beetje fruitig. Ik vindt het heel erg naar een snoepje ruiken. Een paar weken geleden was deze bodysplash in de aanbieding bij de kruidvat voor maar €9,00. Ik weet niet zeker of ze deze nog hebben anders kun je ze altijd online bestellen. Het is zeker een aanrader!
 
 
Mijn tweede favoriet is een Baby Lips electro het is Pink Shock. Deze Baby Lips heeft een super mooi roze/paars achtig kleurtje ik hou echt van deze kleur. Deze Baby Lips verzorgt mijn lippen echt heel erg goed, als je vaak last hebt van hele droge lippen en je houd ook van dit  kleurtje dan is dit echt een aanrader! Wel een nadeel is dat als deze Baby Lips een lange tijd op je lippen zit dan zit het eigenlijk alleen nog maar bij de randjes en dat vindt ik zelf niet zo prettig. Ik heb deze bij de DA gekocht voor maar €2,90. 
 
Deze maand heb ik best vaak een roze kleurtje op mijn nagels gedaan. Dit roze kleurtje komt van de primark. Het is er een van P.S en het is een glow in the dark nagellakje. Voor degene die niet weten wat een glow in the dark nagellakje is het is een nagellakje die in het donker licht geeft. Echt heel erg gaaf. Dit roze nagellakje heeft geen naam. Bij de primark heb ik het gekocht voor ongeveer €2,00 super goedkoop dus, en hij blijft best lang op je nagels zitten!
 
 
Mijn vierde favoriet is een lippen balsem deze lippen balsem is erg fijn. Ik gebruik deze altijd voordat ik ga slapen, dan smeer ik deze op mijn lippen en dan heb ik de volgende de dag geen droge lippen meer. Een nadeel van deze lippen balsem is wel dat die niet echt zo lekker ruikt en als je hem aanbrengt op je lippen voelt hij heel erg dik aan. De lippen balsem heb ik gekocht bij de primark voor maar €1,50.
 
 
Mijn andere favoriet is een zachte crème van zwitsal. Deze gebruik ik als handcrème voor mijn handen voordat ik ga slapen. Ik hou echt heel erg van de geur van zwitsal het ruikt zo lekker, en mijn handen worden er ook nog eens super zacht van. Ik heb deze gekocht bij de Kruidvat voor maar €2.70. Het is echt een aanrader voor als je ook van de geur van zwitsal houd en als je lekkere zachte handen wil hebben.
 
 
Mijn laatste favoriet van de maand Maart is een labello. Het is een labello van Chupa Chups en het is apple. Deze ruikt echt heerlijk naar appels. En naar de lolly appel van Chupa Chups (logisch). Ik heb deze een keer gekocht in zo'n pak van 8 stuks. Volgens mij was dat pak toen €7,00. Deze labello heb ik in mijn etui zitten en dan pak ik deze regelmatig eruit om op mijn lippen te smeren. Deze labello is ook echt een aanrader!
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen. Ik vond het in ieder geval leuk om te maken en om met jullie te delen wat mijn favorieten van de maand Maart zijn. Laat in de comments achter wat jullie favorieten zijn van de maand Maart en laat ook in de comments achter wat jullie nog een keer op onze blog willen zien als artikel. Ik wens jullie nog een heel fijn weekend!
x Anouk! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten