14 februari 2015

Random Favorites #1

Heee allemaal, we hebben weer een nieuw gezamenlijk artikel en dit keer een keer iets nieuws: random favorites. Dit is eigenlijk een artikel over dingen die we de laatste tijd leuk vinden, waar we de laatste tijd mee bezig zijn of wat we bijvoorbeeld hebben herontdekt. Dit zijn meestal dingen waar je niet echt een heel artikel over kan schrijven, maar wat we wel graag willen delen. Dit kan zoals nu in een gezamenlijk artikel, maar ook door een van ons. Je zult dit af en toe voorbij zien komen en we hopen dat jullie het leuk vinden!

 
New Girl
Ik (Lotte) ben de laatste tijd heel erg fan van de serie New Girl. De serie gaat over een meisje, Jessie, die intrekt bij 3 jongens nadat zij uit elkaar is gegaan met haar vriendje. Samen met de jongens en haar beste vriendin gebeuren er dan van allerlei grappige en verdrietige dingen uit het 'alledaagse' leven. Een super leuke komedie die je zeker moet bekijken als het je leuk lijkt.
 

Beautyglossparty
Wij gaan op zondag 3 mei samen naar de beautyglossparty en we hebben er super veel zin in! Altijd als we bij elkaar zijn hebben we het er wel over. We willen er al een paar jaartjes heen en nu gaan we eindelijk! We zijn heel benieuwd en we gaan heel misschien daar vloggen, maar dat moeten we nog even bekijken. Gaan er nog meer van jullie?

 
Opruimen
Dit klinkt misschien raar, maar we zijn de laatste tijd heel erg bezig met opruimen en vooral als we aan het oppassen zijn (wat we de laatste tijd ook heel veel doen met veel plezier). We vinden het leuk om te doen en na de tijd voelt het ook fijn als alles weer netjes is opgeruimd en het er opgeruimd uitziet. Ook als we thuis opruimen, voelt dat als een soort van last van je schouders en ook kan je dan sneller en makkelijker spullen weggooien of weggeven die je niet gebruikt.

 
Mindf*ck
De laatste tijd kijk ik (Anouk) heel vaak mindf*ck op maandag avond van half 10 tot 10 uur is dat erop. Mindf*ck gaat over een man (Victor) en hij kan heel goed goochelen. Hij gaat dan ergens naar toe waar veel mensen zijn en haalt er 1 of meerdere personen uit en dan laat hij iets zien bv van een gemengde zak manna worden ze naar een paar keer schudden gesorteerd, en hij gaat naar bekende Nederlanders toe en haalt daar ook allemaal trucjes bij uit. Ik vindt het echt heel leuk om te zien.

 
Vakantie
22 februari is het eindelijk zover. Ik heb het volgens mij nog niet vertelt op deze blog of op social media, maar ik kijk er al een tijd naar uit: IK GA NAAR TENERIFE!!! Ik ga samen met mijn ouders en mijn broer een week naar Tenerife (dit is een van de eilanden op de .Canarische eilanden). Ik heb er heel veel zin in en ik denk dat daar nog wel een artikel van online komt op deze blog.

 
'Winkelen'
Wij gaan vaak op zaterdag met z'n tweeën het dorp in waar wij wonen. We hebben niet veel winkels in ons dorp, maar we hebben bijvoorbeeld wel de Kruidvat, wat een van onze lievelingswinkels is. Wat wij altijd deden was dat we eigenlijk elke week als we er kwamen wel iets kochten, gewoon omdat we geld hadden of omdat we het leuk vinden, maar de laatste tijd kijken we wel eerst goed of we het nodig hebben en of we het geld niet beter ergens anders voor kunnen gebruiken (bijvoorbeeld voor de beautyglossparty of voor op vakantie)
 
Dit waren dan de dingen die ons de laatste tijd bezig houden en die we leuk vinden. We hopen dat jullie dit leuk vinden om af en toe een keer voorbij zien komen op deze blog. Wat vonden jullie de laatste tijd leuk of wat hield jullie de laatste tijd bezig? Laat het ons weten!

X Lotte & Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten