24 januari 2015

Boujois Healthy Mix foundation review

Door Lotte - De Bourjois Healthy Mix foundation hebben jullie kunnen zien in de favorieten van november en vandaag ga ik hem voor jullie reviewen.

 
De Bourjoir Healthy Mix foundation is verkrijgbaar in 8 kleuren:
                            • 51 - light vanilla
                            • 52 - vanilla
                            • 53 - light beige
                            • 54 - beige
                            • 55 - dark beige
                            • 56 - light bronze
                            • 57 - bronze
                            • 58 - dark bronze
 

De kleuren hebben allemaal een gele ondertoon, behalve nummer 53, 54 en 55. Deze kleuren zijn neutraal. Dat betekent dat ze geen gele ondertoon hebben, geen roze ondertoon, maar er tussen in.
 
 
Ik heb zelf de kleur 51 - light vanilla. De foundation is redelijk vloeibaar en makkelijk uit te smeren. Hij smelt heel mooi met de huid samen en heeft een redelijke dekking. Tijd om hem te testen op mijn gezicht.
 
 
Dit is mijn gezicht voordat ik de foundation aanbracht. Zoals je misschien al weet heb ik acne en dat kan je ook wel een beetje zien. Mijn huid is de laatste tijd wel heel erg verbetert, maar wat je vooral op mijn wangen ziet, is dat ik nog veel littekens heb die ik graag wil bedekken.
 
 
En dit is na. Ik heb 2 pompjes aangebracht op mijn gezicht en mijn nek. Je ziet dat de meeste roodheden bedekt zijn en toch vind ik het er niet heel nep uitzien. Ook geeft de foundation een beetje een 'healthy glow' en ook al heb ik een vette huid, ik vind het wel mooi.
 
 
 Om de look af te maken heb ik nog een beetje concealer, poeder, blush, wenkbrauwpoeder en mascara opgedaan. Aan het einde van de dag zat alles nog goed op zijn plek. Ik heb wel mijn gezicht op de middag nog 1x afgepoederd, maar dat moet ik met alle foundations.

De Bourjois Healthy Mix foundation dekt goed, verdeelt makkelijk over mijn gezicht en blijft goed zitten gedurende dag. Het oogt voor een dekkende foundation vrij natuurlijk en geeft een 'healthy glow'. Deze foundation is te koop bij de drogisterij voor €14,99 en bevat 30 ml.

 Ik ben heel blij met deze foundation en ik zal hem zeker weten nog heel lang blijven gebruiken. Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben gehad en ik wens jullie nog een fijn weekend!
Xx Lotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten