28 januari 2015

Sleek Face Form contouring and blush palette review

Door Lotte - Vandaag weer een extra artikel: een review van het Sleek Face contouring and blush palette. Ik kocht dit vorige week bij de webshop www.alicejo.com en 2 dagen later was het bij mij thuis. Ik wou dit palette al een tijdje en heb besloten het uiteindelijk te kopen en ben er heel blij mee! Kijk mee met de review.


De verpakking van het palette vind ik heel mooi en professioneel eruit zien. Het is zoals altijd bij Sleek mooi vormgegeven.
 
 
Op de achterkant staat wat uitleg over het gebruik van dit palette en de ingrediƫnten. Dit palette bevat een bronzer om een schaduw te creƫren en definitie in je gezicht te brengen, de highlighter breng je aan op de plekken waar het licht je gezicht raakt en als laatste de blush voor op de appels van je wangen.
 
 
Dan dan is dit het palette. Ook dit ziet er heel mooi en strak uit met de matte achtergrond en de glimmende letters voor het logo.
 

En dit is hoe de bronzer, highlighter en blush eruit zien. Ik heb zelf het palette in de kleur light, wat de op een na lichtste kleur is en ook al heb ik zelf een vrij lichte huid, heb ik niet voor de lichtste kleur fair gekozen, omdat ik hem nu zowel in de winter als in de zomer kan gebruiken en omdat de blush in het ander palette wat meer oranje is en ik deze kleur mooier vond. Er zijn ook nog twee donkerdere paletten die geschikt zijn voor de donkere huid, dus dat is fijn voor de mensen met donkerdere huidjes onder ons.
 
 
 
De bronzer is mat en heeft een warme ondertoon. Hij lijkt heel donker, maar als je hem aanbrengt is de kleur precies goed voor mij. De hightligher is champagnekleurig, heeft een neutrale ondertoon en een supermooie glans! De bronzer en highlighter hebben geen namen, maar de blush daarin tegen is er een die veel mensen wel kennen: Rose Gold, de bekendste blush van Sleek. Deze blush heeft een koraalroze kleur met supermooie gouden glittertjes en staat eigenlijk iedereen wel goed.
 
 
Swatch time! De kleuren hebben super goede pigmentatie. Je ziet wel dat de bronzer en de blush wat meer gepigmenteert zijn, maar dat vind ik zelf niet zo erg, omdat een highlighter van mij niet super gepigmenteerd hoeft te zijn. De bronzer heeft een mooie bruine kleur, maar is niet oranje wat heel fijn is, vooral voor de bleke huidjes. Wel moet je oppassen met de blush, want die is heel sterk gepigmenteerd!
 
 
Links zie je mijn gezicht met alleen foundation en concealer en recht heb ik de bronzer aangebracht. Zoals je ziet heb ik niet heel veel aangebracht, omdat ik dat niet nodig vind, maar toch zie je resultaat.
 

Links heb ik de blush erbij aangebracht en rechts ook de highlighter. Ik vind het resultaat echt heel mooi. Niet te veel, maar wel een hele mooie glow en een beetje contouring.
 
 
Mijn conclusie:
Ik ben heel blij dat ik toch de stap heb genomen om dit palette te kopen. Het geeft een mooi resultaat en ik heb het tot nu toe bijna elke dag gebruikt. Ook is het super handig voor op reis, want dan heb je in een makkelijk palette een goede bronzer, blush en highlighter die eigenlijk bij elke look wel past. Zoals ik zei heb ik het gekocht bij de webshop www.alicejo.com en hier koste het palette €13,00 en het wordt de volgende dag bezorgt als je voor 18:00 bestelt.
 
Ik hoop dat jullie hier wat aan gehad hebben en het leuk vonden om te lezen. Laat in de comments achter wat jullie nog op onze blog missen en wat jullie nog graag zouden willen zien.
 
Xx Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten