17 januari 2015

Mijn favoriete youtubers! (Anouk)


Hee allemaal,
Vandaag ga ik het hebben over mijn favoriete youtubers op dit moment. 



1. Mascha Feoktistova (beautygloss)

Als eerste begin ik met Mascha Feoktistova. Ik volg haar nu ongeveer 2 jaar en ze is echt geweldig. Mascha is de bekendste beautyblogger van Nederland. Elke dag om 6 uur komt er een vlog van haar op haar nieuwe vlogkanaal te staan (Vloggloss). Ik vindt deze vlogs heel erg leuk om naar te kijken. Op haar blog komt er elke middag om 3 uur een artikel online. En meestal op Zaterdag komt er een video online te staan. Mascha maakt heel veel artikelen en video’s vooral over beauty. Mascha heeft ook een boek uitgebracht en dat boek heet Happy Live.


2. Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens (StukTV)

Als tweede ga ik het hebben over Giel, Thomas en Stefan. Deze jongens hebben een kanaal op youtube en dat kanaal heet StukTV. Er komt elke Woensdag om 5 uur een video van hun online te staan op hun youtubekanaal. Deze video is niet door hun zelf bedacht maar door de kijkers. De kijkers sturen een opdracht in naar hun mail en dan kiezen Giel, Thomas en Stefan daar een opdracht van uit en daar gaan ze dan een video over maken. Deze video’s vindt ik altijd heel erg leuk en grappig om naar te kijken. Af en toe komt er tussendoor nog een video online te staan op hun youtubekanaal.



3. Frances Lichtenberg (FOODGLOSS)


De derde persoon waar ik het over ga hebben is Frances Lichtenberg. Zij maakt video’s over eten.  Elke Woensdag en Zondag komt er een video op haar youtubekanaal FOODGLOSS te staan, en soms komt er op vrijdag ook een video online te staan. Frances Lichtenberg mailde een keer naar Mascha Feoktistova of het misschien een idee was dat ze een kanaal had waar iemand het ging hebben over eten. Mascha vond dat een heel goed idee en toen is Frances begonnen met video’s maken op FOODGLOSS. De video’s die Frances maakt vindt ik echt super leuk om naar te kijken.


4. Dylan Haegens (DylanHaegens)
Als laatste ga ik het hebben over Dylan Haegens. Hij maakt hele grappige en leuke video’s op zijn youtubekanaal DylanHeagens. Meestal komt er elke Zondag een video op zijn youtubekanaal te staan. Deze video’s gaan over Prank je vriendin, de top 10 en nog veel meer onderwerpen. Ik kijk zijn video’s nu ongeveer een jaar en ik vindt het nog steeds leuk om naar zijn video’s te kijken.

 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat mijn 4 favoriete youtubers zijn op dit moment. Wat zijn jullie favoriete youtubers op dit moment? Laat een bericht achter in de comments.
x Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten