1 november 2014

Q&A


Vandaag hebben we een gezamenlijk artikel voor jullie. Dit doen we 1x in de 4 weken. Dit artikel is een Q&A zodat jullie ons een beetje beter leren kennen.

Wanneer ben je geboren?
Anouk: 9 juli 1999.
Lotte: 8 december 1998.


Heb je broers/zussen?
Anouk: Ja, ik heb een zus, een broer en een zusje.
Lotte: Ja, ik heb een broer.


Wat zijn je favoriete winkels?
Anouk: Kruidvat, Primark en H&M.
Lotte: Kruidvat, Primark en Sting.


Waarom ben je een beautyblog begonnen?
Anouk & Lotte: We houden allebei heel erg van beauty en vinden het leuk om er over te schrijven, foto’s te maken en misschien uiteindelijk ook video’s.


Wat is je favoriete beautyproduct?
Anouk: Lippenbalsem, omdat ik niet zonder iets op mijn lippen de deur uit ga.
Lotte: Mijn foundation! ik heb wel elke keer een andere, maar kan absoluut niet zonder.


Wat doe je s’ochtends als eerste als je uit bed komt?
Anouk: Ik begin de ochtend met een vlog van Mascha (Beautygloss).
Lotte: Ik reinig mijn gezicht en doe vervolgens mijn make-up.


Hoelang doe je over je ochtendroutine?
Anouk: 2 minuten make-up,  2 minuten haar, 15 minuten eten en 10 minuten overig (omkleden, tandenpoetsen enz.) dus ongeveer 30 minuten.
Lotte: 20-25 minuten make-up, 1 minuten haar, 10 minuten eten en 10 minuten overig (omkleden, tandenpoetsen enz.) dus ongeveer 45 minuten.


Hoelang doe je over je avondroutine?
Anouk: 2 minuten omkleden, 2 minuten tas inpakken (als ik naar school ga), 2 minuten overig (lippenbalsem, handcrème, haar los enz.) dus ongeveer 5 minuten.
Lotte: 10 minuten reinigen, 10 minuten huid verzorgen, 2 minuten omkleden. Dus ongeveer 20 minuten.


Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Anouk: Met vriendinnen afspreken, naar mijn oude buurkindjes gaan, bloggen en filmpjes kijken op youtube.
Lotte: Met vriendinnen afspreken, mijn make-up doen, bloggen en creatieve dingen doen (tekenen, schilderen enz.).


Hoelang kennen jullie elkaar al?
Anouk & Lotte: Al sinds Anouk geboren is. we waren altijd buurmeisjes, maar Anouk is verhuisd. gelukkig wonen we nog wel heel dicht bij elkaar in de buurt. we kennen elkaar nu dus iets meer dan 15 jaar.


Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Laat jullie antwoorden in de comments achter en ook vragen voor een volgende Q&A.

x Anouk en Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten