25 oktober 2014

My everyday make-up



Door Lotte - Vandaag laat ik jullie mijn everyday make-up zien, oftewel welke make-up ik elke dag op heb. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

  
Basis
Als make-up basis heb ik catrice prime and fine smoothing refiner op. Dit helpt om mijn foundation langer en mooier te laten zitten. Vervolgens heb ik een foundation van Max Factor op: facefinity all day flawless 3 in 1 foundation in de kleur 47 nude. Om de onzuiverheden die je er nog doorheen kan zien en de kringen onder mijn ogen te bedekken, gebruik ik catrice camouflage cream in kleur 20 nude beige (op mijn gezicht) 10 ivory (onder mijn ogen). Ik gebruik als laatste essence all about matt fixing compact powder om zeker te weten dat alles op zijn plaats blijft en mijn gezicht niet glimt.


Gezicht
Voor de rest van mijn gezicht doe ik niet veel bijzonders. Ik gebruik vaak alleen een beetje blush. Vandaag was dat essence floral grunce blush. Deze is van een limited edition, maar zeker een van mijn favoriete blushes.


Ogen
Op mijn ogen heb ik niet extreem veel make-up. Als eerste begin ik altijd met een eyeliner zetten. Ik gebruik op dit moment I punk jumbo eyeliner pen van essence (inmiddels uit het assortiment), maar ik heb niet echt een voorkeur voor eyeliner. Daarna krul ik mijn wimpers met een wimperkrultang van de primark. Als laatste natuurlijk mascara! Ik gebruik 2 mascara’s gelijk na elkaar: Yves Rocher volume vertige en jelly pong pong fairy lashes.



Lippen
Ook voor mijn lippen doe ik niet veel bijzonders. Vaak ga ik voor een simpele lippenbalsem met een beetje kleur. Zo ook vandaag. Ik koos voor labello fruity shine peach. Leuk detail: deze lippenbalsem ruikt naar perzik ice tea!

Dit is wat ik elke dag draag als ik make-up op heb. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat in de comments achter wat jullie voor make-up op hebben?
Xx Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten