19 oktober 2014

Mijn vijf favoriete lippenbalsems







Vandaag laat ik jullie mijn favoriete lippenbalsems zien waar ik uit kies als ik iets op mijn lippen wil hebben. Ik ga mijn 5 favoriete lippenbalsems stuk voor stuk behandelen en ik geef mijn mening erover.


Als eerste laat ik jullie mijn favoriete lippenbalsem zien van labello het is fruity shine cherry. Ik heb deze labello al 2x eerder gekocht bij de kruidvat en ik vindt hem nog steeds heel erg fijn echt een aanrader dus! 
De labello ziet er rood achtig uit. Als je de labello op je lippen aanbrengt krijg je een mooie rood/ roze achtig kleurtje op je lippen. De labello is €2.39. je kunt de labello kopen bij de kruidvat en bij de DA en je kunt ze ook wel kopen bij andere drogisterijen.




Als tweede laat ik jullie een andere favoriet zien die ik vaak op mijn lippen doe als ik gewoon een mooie glans wil hebben het is happy lips erdbeere van blistex. De happy lips erdbeere vindt ik super lekker ruiken, en de huls vindt ik ook heel leuk!

De happy lips erbeere heb ik gekregen van Lotte. Lotte heeft de happy lips gekocht bij de DA maar je kunt de happy lips ook kopen bij de kruidvat en je kunt hem ook online bestellen. De happy lips is €2.50.




Een andere favoriete lippenbalsem potje komt van de primark het is strawberry lip balm. In het potje zie je dat het een lichtroze kleur heeft, op je lippen zie je dan een mooie glans. Ik vindt deze lippenbalsem ook heel erg lekker ruiken! Op de deksel van het lippenbalsempotje staat een super schattige panda! De lippenbalsem is €1.50.


Nog een andere favoriete lippenbalsem potje is er ook een van de primark het is cherry lip balm. In het potje heeft het een donker roze kleur maar als je het op je lippen aanbrengt dan ziet het eruit als een mooie glans. Deze lippenbalsem vindt ik niet echt zo lekker ruiken. Het lippenbalsem potje is €1.50 en is volgens mij niet meer te koop.


Als laatste laat ik jullie mijn andere favoriet zien het is vitamin shake acai & wild apple van labello. Deze labello heb ik gekocht bij de kruidvat en pak ik ook vaak als ik een mooi licht roze kleurtje op mijn lippen wil. Deze labello vindt ik ook niet zo lekker ruiken maar ik vindt hem wel fijn als ik hem op mijn lippen doe. Je kunt de labello kopen bij de kruidvat en de DA en ook bij andere drogisterijen. De labello is €2.99.
Dit zijn mijn favoriete lippenbalsems die ik graag op doe. Als ik er echt één moet kiezen dan zou ik toch voor de happy lips erdbeere van blistex gaan die ik van lotte heb gekregen, die vindt ik echt het fijnste.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wat zijn jullie favoriete lippenbalsems?
x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten