11 oktober 2014

Unboxing VIP BOX oktober


Vandaag kwam de vipbox binnen en laat ik jullie zien wat erin zit. Voor de mensen die niet weten wat vipbox is: het is een abonnement wat je kan afsluiten. Je krijgt dan 1x in de maand een box met minimaal 5 full size beauty producten met meestal een waarde rond de €50,00.


Dit is wat je ziet als je de box opent: een papiertje met op de achterkant de producten, wat uitleg en de bijbehorende prijzen. Op de voorkant staat altijd een leuk plaatje.


Het eerste wat me opviel was dit palet: het w7 in the buff natural nudes eye colour palette. Wat vipbox hierover zegt is: "de beroemde dupe van urban decay's naked 2 is absoluut een van onze favorieten. Met twaalf prachtige nude eyeshadows maak je oneindig veel stylish looks." Dit palette is ter waarde van €7.95. Ik vind het heel leuk dat dit palette in de box zit en ik heb even getest, maar de kleuren zijn echt goed gepigmenteerd!


Als 2e zag ik dit liggen. Het is een liquid eyeshadow pen van LOOkX. Wat vipbox hierover zegt: "deze vloeibare eyeshadow belooft waterproof, handig om mee te nemen en makkelijk in gebruik te zijn." Dit product kost €18.95. Dit product vond ik niet zo geweldig en dat kwam vooral door de kleur: blauw. Ik ben er niet fan van maar mocht er wel van houden, het is wel een hele goede oogschaduw!


Toen zat er ook nog de w7 lengthening mascara in. Hierover zegt vipbox het volgende: "geef je wimpers een ultiem verlengend effect en intense zwarte kleur." De prijs is €5.95. Naar deze mascara ben ik ook heel erg benieuwd! Het borsteltje ziet er goed uit en er zitten geen klontjes in. Als 4e zat er een hand cream van ziaja in. Wat vipbox zegt hierover: ' "verzorgend en herstellend voor de huid door toegevoegde cashmere proteinen en shea boter. Ze herstelt de elasticiteit vande huid en versterkt de nagels." Dit product heeft een waarde van €2.99. Dit is een redelijk grote tube met heerlijke handcrème. Smeert lekker uit en trekt snel in. Ideaal voor de winter!


Als laatste zat er een lippotlood in: de dream lips pencil van golden rose. Vipbox zegt over het product: "definieer je lippen met dit zachte en waterproof lip pencil." Dit product kost €6.95. Ik ben niet zo'n grote fan van dit lip potlood en dat komt wederom weer door de kleur. Het is een soort bruin/rode kleur en dat is niet helemaal mijn smaak. Verder is het ook te romig en brengt het niet makkelijk aan... absoluut niet mijn favoriet.

Dit was wat er in de vipbox van oktober zat. Mijn favoriete product uit deze box is absoluut het w7 in the buff palette en ik ben ook erg benieuwd naar de w7 lengthening mascara.

 Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Xx Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten