9 november 2014

Mijn favoriete youtubers (Lotte)


Vandaag laat ik jullie een deel zien van de mensen die ik volg op youtube. Ik volg echt heel veel mensen, maar dit zijn mijn absolute favorieten!


1.      Mascha Feoktistova (beautygloss)


Ik volg Mascha al jaren zowel op haar blog als haar youtube. Ik vind haar echt geweldig! Ze heeft de bekendste beautyblog van Nederland en laat veel van haar dagelijkse leven zien. Elke ochtend om 6 uur komt er een vlog online en om 3 uur in de middag een artikel of video. Het gaat vooral om beauty, maar soms ook over inner beauty, DIY’s en andere interesses van haar.

2.    Bethany Mota (macbarbie07)



Bethany is een amerikaanse youtuber en inmiddels super bekent. Ze is super vrolijk en maakt leuke en creatieve video’s over beauty, mode, DIY’s en nog veel meer. Ook heeft ze sinds kort haar eigen kleding lijn, doet ze mee aan dancing with the stars (amerikaanse tv show) en heeft ze haar eigen single uitgebracht! Ik ben super fan van haar.
Haar youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/macbarbie07


3.     Enzo Knol (enzoknol)

Enzo Knol is nu bijna een jaar actief op youtube en nu al super bekent in Nederland. Hij maakt elke dag een vlog die om 4 uur online komt. Ook maakt hij game video’s op zijn youtubekanaal, maar daar ligt mijn interesse niet echt. Ik kan elke dag dubbel liggen op dingen die in zijn vlogs gebeuren.


4.     Ingrid Nilsen (missglamorazzi)

Ingrid Nilsen is een youtuber uit Amerika die ik nu ongeveer een jaar volg. Ik vind haar video’s leuk om te kijken, omdat ze nuttig zijn, mooi gemaakt en ik haar gevoel voor humor heel erg snap. Ze maakt ongeveer de zelfde soort video’s als Bethany.
Haar youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/missglamorazzi

5.     Nika (nikasinnerbeauty)

Als nummer 5 heb ik gekozen voor Nika. Ik heb haar pas net een maand geleden ontdekt, maar ik vind haar video’s stuk voor stuk leuk. Ze woont in SloveniĆ«, maar spreekt in haar video’s Engels. Ze heeft net als ik heeft zij last van acne en daarom vind het heel interessant.
Haar youtubekanaal: http://www.youtube.com/user/NikasInnerBeauty

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen wie mijn favoriete youtubers zijn. Laat in de comments achter wat jullie favoriete youtubers zijn en of je deze 5 al kende.
Xx Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten