7 december 2014

Favorieten November 2014


Heee, wij hopen dat jullie allemaal een leuke sinterklaas hebben gehad als jullie het (al) geviert hebben ten minste en dat jullie misschien wel leuke cadeau's hebben gekregen. Vandaag laten wij jullie onze favorieten van de maand november zien. Wij hopen dat jullie het leuk en interessant vinden.


Lotte's favorieten:
Als allereerste begin ik met de boujois healty mix foundation die ik nog maar net heb, maar ik vind hem echt super fijn! De dekking is goed en de kleur is voor mijn lichte huid perfect. Als je een lichte, gemengde huid hebt met een gele ondertoon en je een foundation zoekt met medium dekking, is deze foundation echt een aanrader. Ik heb de kleur 51-light vanilla.

Dan mijn volgende favoriet: bruno banani magic woman. Deze geur heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen, dat is nu bijna een jaar geleden, want morgen ben ik jarig. Ik heb hem redelijk veel gebruikt en het blijft mijn favoriete geur. Ik heb niet heel veel met parfum en er zijn er ook niet veel die ik lekker vind, maar dit is van de geuren die ik heb wel echt mijn favoriet.
Als derde favoriet heb ik gekozen voor de kruidvat body butter in de geur blueberry & lychee. Deze geur is zo ontzettend lekker! Hij ruikt heerlijk zoet en fruitig. Nu het winterseizoen er weer aankomt en het natuurlijk alweer super koud in Nederland is, vind ik body butters echt super fijn. Deze van kruidvat is echt een aanrader. Hij is lekker romig, makkelijk uitsmeerbaar en trekts snel in. Hij voedt je huid heel goed en laat ook een lekkere geur achter die niet al te sterk is.
Dan als laatste het W7 in the buff natural nudes eye colour palette. Ik draag nog niet zo lang oogschaduw en nog steeds draag ik het niet vaak, maar ik vind het steeds leuker om ermee te expirimenteren. Dit is een heel fijn palette om mee te beginnen, omdat je de kleuren heel subtiel aan kan brengen, maar ook voor de mensen die al langer bezig zijn met oogschaduw is dit een fijn palette, omdat de kleuren heel goed zijn op te bouwen. Het bijbehorende kwastje vind ik maar niks, maar de oogschaduwkleuren vind ik heel leuk. Ik gebruik het vaakste de 1e, 3e, 5e en 9e kleur.


Anouk's favorieten:
Mijn eerste favoriet van deze maand is een labello van blistex het is happy lips erdbeere. Dit is echt een favoriet, omdat ik in de maand vaak droge lippen heb gehad, en dit was echt een van de enige van mijn lippenbalsem collectie die binnen een paar uur hielp. En hij smeert heel fijn en de lippenbalsem ruikt ook heerlijk!
Als tweede favoriet is een crème van Dove Beauty blossom. Deze gebruik ik eigenlijk alleen maar voor mijn handen omdat mijn handen heel droog zijn. Deze crème gebruik ik 1 of 2 keer per dag en hij helpt heel goed!
Als laatste favoriet van de maand November is een nagellakje van essence colour & go nummer 156 Me & My Lover. Dit is een sparkle sand effect lakje. Als je niet weet wat sparkle sand effect is: dat is dat als de nagellak opgedroogt is, dan moet je er met je vinger over heen gaan en dan voelt het alsof je zand op je nagels hebt. Echt een heel raar gevoel is dat. Dit lakje hebt ik de maand Nobember vaak opgehad.
Dit waren onze favorieten van november 2014. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er misschien wat uit kunnen halen, want het zijn een soort van mini revieuws. Laat in de comments achter wat jullie favorieten van de maand zijn en dan wensen wij jullie nog een fijne week toe!
Xx Anouk en Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten