29 november 2014

Budget kwasten



Lotte - Vandaag laat ik jullie zien wat mijn aanraders zijn als het gaat om budget kwasten. Je hebt nu natuurlijk veel kwasten op markt, maar vaak zijn ze erg duur en dat hoeft helemaal niet. De kwasten die ik jullie laat zien zijn allemaal onder de 3 euro.






Dit is de stippling brush van primark en deze gebruik ik voor mijn foundation en concealer. Hij is misschien een beetje klein, maar ik vind hem daarom juist fijn. Je kunt heel precies werken en je bent ook niet veel foundation kwijt omdat je kwast veel opneemt. Deze kwast kost 2 euro.




Dit is de face brush en deze komt ook van de primark. Ik gebruik deze kwast om poeder aan te brengen en heel soms ook voor blush als ik bijvoorbeeld ergens anders slaap en niet veel kwasten mee wil nemen. Hij werkt heel fijn en is heel compact. Deze kwast kost €2,50.
Dit is een kwast die van Ebay komt. Voor de mensen die dit niet kennen het is een soort van hele grote, internationale marktplaats. Je kunt er zowel nieuwe als 2e hands spullen vinden voor vaak een laag prijsje, maar je moet vaak wel een maand wachten tot je hem thuis hebt. Deze kwast is echt heel erg multifunctioneel. Ik gebruik hem zelf voor concealer, als blending kwast en om poeder aan te brengen onder mijn ogen. Dit is zeker een onmisbare kwast voor mij, want de kwaliteit is super goed en de prijs is heel laag. De preciese prijs van deze kwast is moeilijk te zeggen, omdat dat op Ebay echt heel snel kan veranderen, maar dit is de goedkoopste die ik nu kon vinden: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Synthetic-Hair-Small-Cosmetic-Makeup-Blending-Foundation-Concealer-Brush-/271362117112?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item3f2e714df8 ik heb zelf de flat brush.
Dan heb ik ook een blush kwast die veel van jullie waarschijnlijk al wel zullen kennen. Deze is van essence, wat te koop is bij kruidvat en trekpleister. Ik vind deze kwast zelf heel fijn, omdat de vorm heel makkelijk is en de haren super zacht zijn. Je moet wel een beetje oppassen met gepigmenteerde blushes bij deze kwast, want hij kan snel een beetje teveel blush oppakken, maar dat kan je voorkomen door hem voor het aanbrengen even af te tikken. Deze kwast kost €2.79.




Als allerlaatste kwast heb ik nog een concealer brush, ook weer van primark. Ik gebruik hem niet voor concealer, maar juist voor oogschaduw. Ik breng met deze kwast de oogschaduw aan op mijn bewegend ooglid en onder mijn wenkbrauw. Het is niet de meest geweldige oogschaduwkwast, maar als je niet heel vaak oogschaduw draagt of wilt beginnen met wat minder heftige looks, is dit wel ideaal. Hij pakt namelijk niet heel veel pigment op, maar voor mij precies genoeg. Deze kwast kost dan ook maar €1,50.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favoriete budget kwasten te zien. Ik gebruik deze ook echt allemaal, maar mijn favorieten zijn toch echt wel de stippling brush van primark en de kwast van Ebay. Wat zijn jullie budget aanraders als het gaat om kwasten? Laat het ons weten in de comments!
Xx Lotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten