30 april 2017

5 Life hacks

Ik zit heel het weekend al op Pinterest te kijken. Ik heb mijn borden aangepast, pins verwijderd en ik ben op zoek gegaan naar nieuwe pins. Toen ik mijn borden aan het aanpassen was kwam ik een bord tegen en die heet: Life hacks en ik keek er even doorheen. Er stonden niet heel veel bijzondere pins in, maar toen kwam ik op het idee om een artikel te schrijven over life hacks. Een life hack is eigenlijk een slimme manier om iets op te lossen/ iets makkelijker te maken. Ben je benieuwd naar de 10 life hacks die ik voor jullie heb opgezocht, lees dan snel verder.



Life hack 1:
De zomer komt er weer aan en dan is het weer tijd om heel veel ijsjes te eten. Deze life hack is erg handig, want misschien ken je het wel je eet een lekker ijsje, maar doordat de zon zo fel schijnt smelt je ijsje erg snel. Al het gesmolten ijs valt op je vingers en dan moet je weer je vingers aflikken, maar hierdoor krijg je erge plakvingers van. Dit vind ik persoonlijk erg vervelend en het is ook erg herkenbaar voor mij. Daarom is dit de perfecte life hack, zodat je geen vieze vingers meer krijgt terwijl je een ijsje eet. Deze life hack is vooral handig voor kinderen, maar natuurlijk ook handig voor de tieners/volwassenen, want dit overkomt bij bijna iedereen wel.


Life hack 2:
Dit is een zeer handige life hack voor de personen die houden van mandarijnen, sinaasappels, grapefruit, etc. Ik ben niet echt fan van mandarijnen of sinaasappels, maar wel van grapefruit. Het is wel handig als je veel met kinderen werkt die wel van die fruitsoorten houden. Deze life hack is namelijk erg makkelijk en je hoeft niet meer veel moeite te doen om een mandarijn, sinaasappel, etc. te schillen. Ik heb vaak last van die witte sliertjes die bij al deze fruitsoorten zitten, die haal ik er dan vaak met 'veel moeite' af. Maar toen ik deze life hack zag, heb ik hem meteen uitgeprobeerd en nu haal ik het schil er op geen andere manier meer af. De meeste witte sliertjes zitten dan ook niet meer aan de mandarijn zelf, echt heel handig!


Life hack 3:
Iedereen kent dit vast wel, het is lekker warm weer en je gaat lekker buiten zitten met wat drinken. Na 10 minuten wil je weer wat drinken en pak je je glas, je kijkt erin en ziet allemaal kleine beestjes is je drinken, je loopt naar binnen en gooit het drinken weg. Dat is echt jammer van je drinken. Gelukkig hebben ze hier ook een life hack voor. Je hebt alleen maar een cupcake vormpje nodig en een rietje en er komt haast nooit meer een klein beestje in je drinken, dan hoef je het ook niet meer weg te gooien.


Life hack 4:
Je hebt net lekker geshopt en je knipt alle kaartjes uit je kleding. Dan wil je je kleding ophangen in je kast, maar dan zie je dat je ineens geen kastruimte meer hebt. Er pas echt geen kledinghanger meer in. Ik zag op Pinterest deze slimme life hack en ik dacht dit moeten meerdere mensen weten, want het is echt heel handig! Zelf heb ik geen ruimte te kort in mijn kast, maar ik kan me voorstellen dat je echt haast geen ruimte meer hebt en dan is dit echt heel handig. Wel moet je ervoor zorgen dat je genoeg van die blik lipjes hebt, want anders heb je er niets aan.


Life hack 5:
Je hebt gepland dat je naar het strand gaat, omdat het een zonnige dag is, of je bent lekker op vakantie. Dan pak je vast de spullen in van wat je allemaal nodig hebt, je wil niet te veel meenemen en ook geen waardevolle spullen. Omdat het los in je tas ligt, kan het gestolen worden. Deze life hack is geweldig! Stop alle waardevolle spullen in een lege zonnebrandfles en niemand ziet dat jij daar iets waardevols in hebt zitten. Hoe handig is deze life hack. Ik zit nu dan wel te denken, dan moet niet iedereen het weten, want dan kunnen je waardevolle spullen alsnog gestolen worden.

Dit waren de 5 life hacks die ik tegen kwam op Pinterest die ik graag met jullie wou delen. Als jullie dit leuk vinden om te lezen, laat het ons dan weten door een comment achter te laten, dat vinden we namelijk ook erg leuk! Verder wens ik jullie een fijne zondag! 

x Anouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten