4 december 2016

100 vragen die niemand ooit aan je stelt #1

Ik dacht ik vind het wel weer tijd worden voor een leuke tag, dus ik keek een beetje op internet en toen zag ik deze tag staan. Ik keek een beetje tussen de vragen en toen dacht ik deze vragen vind ik wel leuk om te beantwoorden. Daarom heb ik voor vandaag 100 vragen die niemand ooit aan je stelt #1. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder.

1. Slaap je met raam open of dicht?
Ik slaap met mijn raam dicht, want ik vind het niet fijn als hij open staat.

2. Neem jij de shampoo/ conditioner flesjes uit een hotel mee?
Ik ben niet echt vaak in een hotel geweest, maar als ik ergens ging overnachten en er lag een sample of een flesje dan nam ik hem wel mee, of gebruikte ik het daar.

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Ik kan niet slapen als mijn dekbed niet is ingestopt, dan krijg ik vaak last van koude voeten, daarom slaap ik altijd met dekbed ingestopt. Ik vind het ook heel irritant als ik midden in de nacht wakker wordt en ik zie dat ik mijn dekbed er heb uitgetrokken.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Wat moet ik met een verkeersbord? Het antwoord is dus nee.

5. Gebruik je post- it notes?
Nee, ik gebruik geen post- it notes.

6. Knip jij kortingsbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja, heel soms wel.... als ik dan denk ohh die kan ik wel gebruiken, dan knip ik hem uit en dan een aantal weken later denk ik weer aan die kortingsbon en dan denk ik ohja die kon ik ook nog gebruiken, maar dan is het niet meer geldig.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Liever door allebei niet, maar als ik moest kiezen dan denk ik toch een zwerm bijen, want door een beer kun je meer verwondingen oplopen dan een zwerm bijen.

8. Heb je sproeten?
Ja, ik heb wel sproeten op mijn neus, maar is niet echt heel erg goed zichtbaar.

9. Lach je altijd op foto's?
Licht er aan, als ik weet dat er een foto gemaakt gaat worden dan wel, maar als er zomaar een foto wordt gemaakt dan niet, maar dat is toch wel logisch?

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Dat ze tegen mij liegen, daar kan ik zo niet tegen.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Haha... deze vind ik leuk. Ik tel niet echt de stappen als ik aan het lopen ben, maar ik doe dat wel heel vaak als ik op de fiets zit. Ik ben dan aan het tellen hoeveel keer ik moet trappen, totdat ik bijvoorbeeld ergens ben gekomen.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Ja tuurlijk, toen ik klein was en ik moest heel nodig plassen en er was geen wc, dan ging ik in de bosjes plassen.

13. En gepoept?
Ik heb volgens mij als klein kind niet in de bosjes gepoept, want hoe moest ik mijn billen dan afvegen?

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja, doe ik eigenlijk heel vaak...

15. Bijt je op je pen?
Nee, dat doe ik niet en heb ik ook nog nooit gedaan. Vroeger zag ik altijd klasgenootjes die dat deden en dan zag ik later dat ze hun mond helemaal blauw hadden en dat vond ik echt heel vies.

16. Kun je zeilen?
Nee, niet dat ik weet, want ik heb nog nooit gezeild. 

17. Hoe groot is jouw bed?
Ik heb eigenlijk geen flauw idee en het interesseert me ook niet echt veel. 

18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Ik heb meerdere favoriete liedjes deze week, maar als ik dan moet kiezen dan is het dancing on my own van calum scott.

19. Mannen die roze dragen?
Ze moeten het zelf weten, het maakt mij niet uit. Als ze hun daar prettig in voelen moeten ze het gewoon doen. Daar heb ik niet echt een mening over.

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Nee, ik heb ook geen idee wanneer ik die voor het laatst gezien heb, zal wel heel lang geleden zijn.

21. Wat is je minst favoriete film?
Uhmm, nou weet je ik kijk films die ik leuk vind en ik kijk eigenlijk geen films die ik niet leuk vind, dus ik heb geen idee wat mijn minst favoriete film is.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Haha, ik weet het niet en als ik hem ergens zou begraven dan zou ik niet zeggen waar.

23. Wat drink je bij het avondeten?
Meestal neem ik geen drinken bij het avondeten, maar als ik toch wat te drinken neem dan is het water.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Ik dip mijn kipnuggets niet in een saus, ik hou niet van sausjes.

25. Wat is je favoriete eten?
Dit vind ik echt heel lastig, ik vind veel eten lekker, maar als ik dan echt moet kiezen is het denk ik toch wel lasagne.

26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat.
De films van high school musical, ik hou daar van!

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Volgens mij was dat laatst toen ik iemand feliciteerde en gaf ik 3 kussen op de wang.

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Ja, en ik vond het niks aan.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Dat was een aantal maanden geleden, Lotte en ik schreven toen een brief aan onze oppaskindjes hoe leuk we het vinden om daar op te passen. Toen ik later hoorde dat ze die brief elke avond gingen lezen, dacht ik echt awhhh zo cute.

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Nee ik zou niet weten hoe dat moet.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee, want ik heb geen rijbewijs en nog nooit autogereden.

33. Ooit zonder benzine gezeten?
Ik zelf niet, maar 1 jaar geleden wel bijna. Ik was samen op vakantie met Lotte en haar ouders en die dag hadden we iets gedaan, ik weet niet eens meer precies wat. Toen wouden we met de auto weer terug naar de camping en toen gingen we door een dorpje heen rijden waar veel bochten in zaten en toen vertelde de vader van Lotte dat er haast geen benzine in de auto zat dus we moesten haasten om bij een tankstation te komen en gelukkig waren we net op tijd, want als we 5 minuten later kwamen dan was de tankstation dicht geweest en als we nog een aantal kilometer langer moesten rijden dan hadden we het tankstation ook niet meer gehaald.

34. Favoriete broodje?
Uhmmm, panini met kaas en salami. 

35. Het lekkerste ontbijt?
Afbak broodjes met kaas.

36. Hoe laat ga je naar bed?
Rond 21.30.

37. Ben je lui?
Heel af en toe wel....

38. hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Uhmmm, nu moet ik echt heel goed nadenken. Volgens mij ben ik wel een keer verkleed geweest als prinses, indiaan, hoela meisje, Pipi Langkous en verder weet ik dat echt niet meer.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Dat moet ik eerst even opzoeken, want ik heb namelijk geen idee. Ik heb net even gekeken wat ik ben als chinees sterrenbeeld en dat is een konijn.

40. Hoeveel talen spreek je?
Ik spreek heel goed Nederlands en voor de rest kan ik wel een beetje Engels, dus 2.

41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee, dat heb ik niet en heb het ook nog nooit gehad.

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?
Ik haat voetbal, dus ik weet het niet.

43. Ben je koppig?
Af en toe kan ik best wel koppig zijn.

44. Wie is beter? Tyra of Oprah?
Ze zullen allebei wel goed zijn, maar ik ken ze niet dus ik weet het niet.

45. Kijk je naar soaps?
Ja heel af en toe.

46. Heb je hoogtevrees?
Nee, ik heb helemaal geen last van hoogtevrees.

47. Zing je in de auto?
Ja, ik zing heel vaak in de auto. Het licht er natuurlijk wel aan wie er allemaal in de auto zit.

48. Zing je in de douche?
Ja, ik zing ook heel vaak in de douche, bijna elke dag wel.

49. Dans je in de auto?
Hoe kun je nou goed dansen in de auto? Daar is toch geen ruimte voor?

50. Ooit een pistool gebruikt?
Ja, een keer had ik een fuif (soort kinderfeestje alleen heet het in groep 8 fuif) en toen gingen we met 2 soorten pistolen in iets schieten. En natuurlijk vroeger zo'n balletjes pistool.

Dit waren de vragen van deel 1. Een andere keer komen de vragen online van deel 2. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en wat zijn jullie antwoorden op deze vragen? Laat het achter in de comments, want ik ben heel benieuwd of we een beetje hetzelfde hebben of dat jullie het totaal anders hebben dan mij.

Liefs
Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten