16 oktober 2016

My Life in 20 Questions

Zoals velen van jullie waarschijnlijk wel weten zit ik op de Pabo. Ik loop nu al zo'n 6 weken stage in groep 1/2 en ik vind dat ontzettend leuk. Afgelopen week kreeg ik opeens van een leerling een vriendinnenboekje in mijn handen gedrukt met de vraag of ik er misschien in zou willen schrijven. Nou, natuurlijk wou ik dat en enthousiast ging ik aan de slag! Toen realiseerde ik me dat jullie eigenlijk nog helemaal niet zoveel weten van mij als het gaat om van die kleine dingen als mijn lievelingskleur en mijn favoriete make-upmerk. Dus bij deze een tag waarin jullie dat soort dingetjes van mij te weten kunnen komen.

Wat is je lievelingskleur?
 Er zijn veel kleuren die ik mooi vind bij verschillende dingen. Zo vind ik voor kleding bijvoorbeeld legergroen een hele mooie kleur, terwijl ik voor nagellak mintgroen helemaal geweldig vind. Maar als ik moet gaan voor algemeen dan kies ik voor oudroze en lichtblauw.

Wat is je favoriete nummer?
Op het moment heb ik niet echt één favoriet nummer, maar er zijn wel een aantal nummers waar ik vaak naar luister: "Bitter taste" van 4U, "Starving" van Hailee Steinfeld en "Side to side" van Ariana Grande en Nicky Minaj.

Wat is jouw droom carrière?
Juf, haha. Het is voor mij echt het enige wat ik wil en iets wat ik ontzettend leuk vind. Ik heb meerdere ingevulde versies van deze tag gezien met vaak iets van zangeres, actrice of musicalster, maar dat is gewoon niets voor mij, want ik haat het om op een podium te staan.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Als het gaat om waar als in een plaats, dan geen idee, maar over hoe ik later mijn huis zou inrichten heb ik ontzettend veel ideeën. Ik hoef geen mega villa, maar een beetje een groter huis zou ik heel gaaf vinden (als ik er het geld voor heb natuurlijk, haha). Qua interieur moet je even het artikel lezen wat ik een tijdje terug heb gemaakt, want daarin les ik uit wat ik heel mooi zou vinden in mijn interieur later.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Oehh.. die vind ik lastig. Reizen met het openbaar vervoer valt voor mij af, want ook al ben ik heel blij dat het er is voor als ik naar school moet, het is absoluut niet mijn favoriete manier. Ik denk dat ik ga voor auto of vliegtuig. Het nadeel aan de auto is, dat ik zelf geen rijbewijs heb, maarja voor een vliegtuig moet je telkens inchecken en alles wat daar bij komt, dus dat duurt ook altijd vrij lang.

Wat doe je in je vrije tijd?
Bloggen natuurlijk! Daarnaast ben ik druk bezig met school, houdt ik erg van fotografie en ben ik ook vaak aan het oppassen met Anouk. En als ik even rust heb dan lig ik vaak op de bank tv te kijken of series te kijken op mijn laptop.

Wat zijn je favoriete kledingwinkels
Ik heb niet zo heel veel met kleding en ik ben dan ook helemaal niet goed in mode en styling. Ik koop kleding die ik fijn vind zitten en waarvan ik denk "nou daar kan ik wel mee door". Ik koop mijn kleding vaak bij Primark, Only en Boohoo.com.

Naar welk concert zou je graag gaan?
Ik heb astma en concerten zijn daardoor voor mij een no go, maar als ik wel zou kunnen gaan dan zou ik heel graag naar This Wild Life of Shawn Mendes willen.

Wat is je favoriete thee smaak?
Appel, aardbei, tropische vruchten... hebben jullie al door dat ik niet zo goed ben ik kiezen, haha. Ik vind veel fruitsoorten wel lekker en anders is Engelse thee altijd goed.

Verzamel je iets?
Make-up, haha. Ook al is dat niet echt intentioneel verzamelen en meer in de trend van ik wil alles uitproberen, maar je zou het een verzameling kunnen noemen. Ik heb namelijk best veel make-up voor iemand van 17 die haar geld verdient met oppassen :).

Je slaapt niet zonder…
Deken! Ik kan niet slapen als ik geen deken om me heen heb. Het maakt me niets uit of het 40 graden is, ik heb een deken om me heen al is het maar een overtrek, want anders kan ik niet slapen.


Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Make-up kopen, fotografiespullen kopen en heel veel reizen.

Wat is je favoriete make-upmerk?
Geen idee. Ik gebruik alles door elkaar en heb niet echt een merk waarvan ik denk 'dat is mijn favoriet'.

Wat is je favoriete seizoen?
Dat ligt aan het weer, haha. Soms is het in de lente zo ontzettend koud dat het gewoon net winter is en dan vind ik er niets aan, maar zo af en toe is het gewoon lekker weer in de lente en dan vind ik het geweldig. En met de zomer net zo: soms is het zo ontiegelijk heet dat je gewoon niet normaal je dagelijkse dingen kunt doen en dan mag het van mij wel wat minder, maar als in het begin van de zomer het lekker 25 graden is, dan maak je mij super blij.

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht. Als ik hem open zou houden dan knalt hij een keer in de nacht keihard dicht, omdat mijn raam altijd op een kiertje open staat.

Wat eet je het liefst?
Laatst vroeg een vriendin van mij dit aan mij en ik wist echt niet wat ik moest antwoorden. Ik heb meerdere dingen die ik lekker vind op verschillende tijden en niet echt een favoriet. Zo vind ik op z'n tijd shoarma en dönner heerlijk, maar met een broodje tonijn kun je mijn ook intens gelukkig maken.
 

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik heb jaren terug een blog gehad met een andere vriendin van mij en dat liep uiteindelijk stuk en ik mistte het heel erg. Dus toen heb ik Anouk gevraagd of ze dit met mij wou doen en zij wou het ook heel graag en toen was MyHappyBeauty geboren, haha.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, niet meer. Ik was vroeger altijd lid van de Penny (wat ik echt niet snap, want ik heb helemaal niets met paarden...) en later van de Tina, maar dat is al jaren geleden.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen stond ik in de keuken van een oppasadresje van mij samen met Anouk en we waren bezig met het opruimen van wat kastjes. Waarschijnlijk klinkt dit heel raar, maar Anouk en ik houden ontzettend van opruimen en de ouders van onze oppaskindjes vinden het altijd heel fijn als we hebben opgeruimd, dus als de kinderen in bed liggen en wij nog wat tijd over hebben, gaan we vaak, naast de troep van de kinderen, een ruimte in het huis herindelen of opruimen.

Wat is je favoriete parfum?
Victoria's Secret Bodymist in de geur Pure Seduction. Het is dus niet echt een parfum, maar een bodymist. Dus het is wat lichter en frisser en ik vind de geur van deze bodymist heel lekker.

Dit was hem dan. Als jullie nog vragen hebben voor mij dan zal ik ze beantwoorden in de comments. Voor wie van jullie vankantie hebben, een hele fijne vakantie gewenst!

Xx Lotte


Geen opmerkingen:

Een reactie posten