19 juni 2016

Workout planning

Precies over een maand, ga ik op vakantie met Lotte. Ik heb er nu al heel veel zin in :)
In het vorige artikel heb ik vermeld dat ik echt weer eens moet gaan sporten, en ik dacht dit is wel een leuk moment. Over een maand ga ik op vakantie, dus ik ga vanaf vandaag 1 maand lang sporten. Vandaag laat ik jullie zien, wat mijn workouts zijn voor elke deze week. Als ik nu voor alle dagen doe, dan wordt het een lang artikel, dus de komende 4 weken komt er een workout planning online en dit is het eerste artikel ervan, elke week krijg je te zien welke workouts ik doe. En op twitter maak ik elke dag bekend hoe het is gegaan die dag met de workouts.

Dag 1:

Dag 2:

Dag 3:

Dag 4:

Dag 5:

Dag 6:

Dag 7:

Dit zijn dus alle workouts die ik deze week ga doen. Misschien ben jij nu ook wel geïnspireerd en ga je ook net zoals mij een maand lang sporten. Het lijkt me dus erg leuk voor de mensen die meedoen, samen met mij dat je een reactie achterlaat in de comments. Ik ben namelijk erg benieuwd wie er allemaal mee doet. Nogmaals, elke dag op twitter laat ik weten hoe het elke dag gegaan is met mijn workouts, laten jullie het dan ook weten als jullie meedoen hoe het bij jullie is gegaan? Tag ons er dan in op twitter.

Bedankt voor het lezen van dit artikel, en ik zie jullie volgende week weer!
x Anouk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten