29 mei 2016

Verrassing/ mededelingen.


Ik zit nu aan het eind van mijn 1e jaar van mijn nieuwe opleiding Pedagogisch Medewerker, het is echt een super leuke/ informatieve opleiding, maar hier komt even een zeur momentje: wat hebben alle leraren? Alles in blok 4 opgeven? Waarom doen ze dat nou? Je kunt het nu vast wel raden, ik heb het druk, en dat is wel stom, want ik heb nu niet echt tijd voor andere dingen. Daarom staat het artikel ook zo laat online sorry... maar het komt dus hierdoor. Ik wou dit even met jullie mededelen. Maar laten we nu snel gaan naar het artikel, want we hebben iets leuks bedacht, we hopen natuurlijk dat jullie het ook leuk vinden.


We hebben bedacht, als alle drukte voorbij is met school, dat we een keer alle dagen van de week een artikel online gaan zetten (dit gebeurt in de zomervakantie). We vinden dat we dit moeten doen, want we willen dat ook graag. We willen af en toe een keer met leuke verrassingen aan komen en dit zal de eerste zijn. We hopen natuurlijk dat jullie er nu al naar  uitkijken. Wat kunnen jullie precies in die week verwachten? Dat weten we helaas nog niet, we zijn soms al af en toe bezig om een aantal leuke dingen te zoeken waar we een artikel over gaan maken. 

Iets wat we wel weten is dat we binnenkort een most likely tag #2 op onze site staat. Als we bij de statistieken kijken, dan zien we dat heel veel mensen de most likely tag hebben gelezen, en dat vinden we natuurlijk hartstikke leuk, dus er komt waarschijnlijk over een aantal weken een most likely to #2.

Ook zitten we af en toe tegen elkaar te zeggen dat we echt weer een keer video willen maken voor jullie, maar wij hebben hier niet altijd tijd voor. Dus ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer er een nieuwe video van ons online komt, maar ik kan wel zeggen dat er wel een keer dit jaar nog een video(s) online komt. 

Iets anders wat ik ook graag wil mededelen is, ik wil graag weer elke dag sporten, maar ik heb niet echt tijd, en vooral nu niet in blok 4, maar ik ga het toch doen, want ik wil het heel graag weer en de zomer komt eraan enz. Ik heb hier wat ik denk wel een leuk idee op bedacht. We tweeten de laatste tijd niet echt veel meer op ons Twitter account. Als ik weer ga beginnen met sporten, wil ik graag elke dag een tweet online zetten van hoe het is gegaan vandaag, of ik er zin in had of niet. En misschien leuk als jullie onder mijn tweet neerzetten hoe het bij jullie is gegaan met sporten, als jullie die dag ook hebben gesport. Op Pinterest heb ik al een aantal plaatjes gevonden van workouts en die zou ik dan graag willen doen, maar dan moet ik er wel de tijd voor hebben en het echt willen.

Dit is dan het artikel voor vandaag, het is dus eigenlijk samengevat, een verrassing artikel/ een mededeling, ik denk dat ik de titel ook zo ga noemen.

Nogmaals sorry voor het laat online zetten van dit artikel, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden en er naar uit kijken naar de week in de zomervakantie wanneer wij elke dag een artikel online gaan zetten. Wij hebben er in ieder geval al heel veel zin in en zijn al druk bezig met zoeken naar wat voor artikels we kunnen maken voor in die week.

Liefs Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten