21 februari 2016

Mijn goals voor 2016 (Anouk)

Ik ben er een beetje laat mee maar ik wou hier graag nog een artikel over maken, namelijk over wat ik allemaal ga doen in 2016, hierin komen doelen voor, maar ook waar ik allemaal naar toe ga in 2016. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. Sporten.
Ik weet dat dit vaak wordt gezegd nadat het nieuwe jaar weer is begonnen, bij mij is het ook zo. De laatste tijd sportte ik helemaal niet en had ik geen motivatie om na een week nog door te gaan. Nu heb ik een doel waar ik me aan vast kan houden, want ik wil graag een camera gaan halen. Ik wil elke dag 6 oefeningen doen thuis, dit zijn allemaal verschillende oefeningen voor buik, benen enz en ik ben er ongeveer maar een kwartiertje mee bezig. Ik heb hiervoor een boekje gekocht en daar schrijf ik alles in op wat ik voor oefeningen heb gedaan. Ik wil niet alleen bezig zijn met sporten, maar ik wil ook nadat ik ongeveer een paar maanden bezig ben met sporten ook gezonder gaan eten, want in 2015 at ik de laatste tijd best ongezond. Een paar maanden geleden had ik het ook al in mijn artikel geschreven de eerste dag ging het goed maar de 2e dag begon ik al weer minder gezond te eten. Maar ik weet dat ik het rustig aan moet doen en geen strenge regels meteen moet stellen, want dat werkt niet bij mij in ieder geval. 

2. Veed!
Samen met een vriendin van mij ga ik naar Veed toe op 9 april van 10.00 tot 17.00 uur, het lijkt me echt super leuk! Voor de mensen die niet weten wat Veed is, dat is een evenement en daar komen allemaal youtubers. Het is in Amsterdam in Westergasfabriek en eerst waren de kaartjes €20,00 en nu zijn ze €25,- Klik op deze link als je benieuwd bent naar de youtubers die komen en voor meer informatie: http://www.veed.nl/. Mijn vriendin en ik hebben er nu al heel veel zin in en kunnen er nu al uren over praten. Trouwens als ik dan al een camera heb wil ik graag gaan vloggen, lijkt jullie dat wat? Laat het even weten in de comments. Afgelopen week waren er ook treinkaartjes in de aanbieding bij de kruidvat voor 13,99 of voor 12,50 (met 300 punten erbij van je voordeelkaart) dus ik heb hiervoor gelukkig al een goedkoop treinkaartje voor kunnen scoren anders zou het een duur ritje worden.

3. Sparen.
Mijn doel dit jaar is ook om geld te gaan sparen. Ik heb soms wel eens van oehh dat wil ik hebben en dan ga ik het kopen, maar na een maand ofzo dan gebruik ik het niet eens meer en dan is het zonde van mijn geld dat ik daarvoor heb betaald. Ik doe nu alles wat ik verdien schrijf ik op in een boekje en ook alles wat ik uitgeef schrijf ik op in dat boekje en zo kan ik makkelijk bijhouden van wat ik heb gekocht en hoeveel ik uiteindelijk die maand heb gespaard. Dit doe ik dus per maand en het gaat nu al redelijk goed. Zoals veel van jullie wel weten passen Lotte en ik samen op en dan krijg je veel kleingeld. 1x in de 2 maanden ga ik dan naar de bank toe en zet ik het geld op mijn pinpas. Ik weet dan zeker dat ik het niet ga gebruiken, want ik vind het helemaal niet fijn om met mijn pinpas te betalen ergens, tenzij het echt moet. Natuurlijk hou ik ook wat geld thuis (zakgeld) voor als ik beltegoed nodig heb of een keer gezellig iets ga doen met mijn vriendinnen. Maar als ik in een winkel ben en ik heb iets leuks gevonden dan denk ik eerst erbij na of ik het echt nodig heb. Als ik dan denk nee heb ik niet nodig dan haal ik het ook niet meer.

4. Beautygloss party!
Als het goed is gaan Lotte en ik dit jaar weer naar de Beautygloss party. Vorig jaar waren we ook geweest en vonden we het heel leuk! We hebben trouwens ook gevlogd op die dag, heb je de vlog nog niet gezien, ik zet onderaan dit blokje een linkje. Dit jaar willen Lotte en ik ook gaan. We hebben nog steeds geen kaartjes gekocht, omdat Lotte ook op vakantie gaat met haar vriendinnen en geen geld heeft voor de Beautygloss party. Dus we moeten even kijken. Maar ik denk wel dat we gaan! De Beautygloss party vind plaats op: 7 & 8 mei en een kaartje kost €26,50. 
Onze vlog Beautygloss party:https://www.youtube.com/watch?v=Zc863AlABL4

5. Op vakantie met Lotte!
Net zo als vorig jaar ga ik dit jaar wee mee op vakantie met Lotte en haar ouders!! Supeerrr leukk en lieff dat ik weer mee mag!! Vorig jaar wat het ook heel leuk toen gingen we naar Kroatië en Slovenië! Dit jaar gaan we weer naar Slovenië en Kroatië, ik heb er nu al echt super veel zin in!

Dit waren de dingen die ik ga doen in 2016, het zullen er vast wel meer leuke dingen zijn maar daar kan ik op dit moment niet zo op komen. Als er nog andere leuke dingen in mij opkomen dan zou ik gaan kijken of ik er misschien een deel 2 van kan maken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Mijn vraag aan jullie, wat gaan jullie allemaal doen in 2016, laat het achter in de comments, lijkt me erg leuk om te zien wat jullie gaan doen en misschien kan ik dat ook wel een keer gaan doen.

xx Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten