17 januari 2016

Essence adventskalender review


Hee,
Een tijdje geleden had ik een artikel gemaakt over de essence adventskalender, hierin stond wat het precies was en had ik al een paar vakjes open gemaakt. Artikel nog niet gelezen? http://myhappybeautyx.blogspot.nl/2015/12/essence-adventskalender-2015.html In dit artikel laat ik zien wat er allemaal in de essence adventskalender 2015 zat.
 Trends nail polish:
01 Message from the north pole.
Dit is een glitter witte nagellak kleur. Ik vind hem schattig en ik denk dat ik hem wel een aantal keren ga dragen.

02 Made with love.
Dit is een licht oranje nagellak. Ik vind het een heel mooi zacht kleurtje, maar ik zou het niet gaan dragen in de winter ik vind het eerder iets voor de lente/zomer. 

03 My wish list.
Deze nagellak kleur is een leuk licht roze kleurtje, dit zou ik ook niet in de winter dragen, maar in de lente/ zomer.

04 What a grey-t night!
Deze nagellak kleur is een lichtgrijs kleurtje met hele kleine lichtbruine glitters erin. Het is een leuk kleurtje maar ik weet niet precies wat ik er van moet vinden.

05 Meet me at the chimney.
Dit kleurtje zat in dag 1 van mijn essence adventskalender, toen zei ik nog dat ik het een raar groen kleurtje vond hebben, ik vind het nu nog steeds, en als ik er een lange tijd naar kijk dan vind ik hem alleen maar lelijker worden. Ik denk dat ik er gewoon aan moet wennen.

(De nagellak staat precies andersom, de 1e moet de laatste zijn en de 2e moet de ena laatste zijn de 3e staat goed en de 4e moet de 2e zijn en de 5e moet de 1e zijn)
06 Sweet caramel sweets.
Dit is een bruine nagellak. Ik weet hier ook ook nog steeds niet wat ik hier van moet vinden, het zal nooit mijn favoriete kleur worden.

07 Winter wonderland.
Dit is een van mijn favoriete nagellak kleuren uit deze essence adventskalender. Het is een mooie baby blauwe kleur! Toen ik deze nagellak kleur zag dacht ik awhh wat schattig!

08 My dear reindeer.
Deze nagellak kleur heeft een rare paarse kleur. Het is een beetje paars/ grijsachtig. Ik weet van deze ook nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. 

09 The night of magic.
Dit is ook zo'n mooi donkerblauwe kleur. Dit vind ik ook echt passen bij de winter en ik ga hem denk ik vaak dragen. Lotte heeft trouwens deze kleur gebruikt als ondergrond van haar nail art. Ik zal de link wel even onderaan in dit artikel zetten.

10 Do you hear the jingle bells?
Dit kleurtje is echt prachtig! Het is een goudkleurige nagellak met gouden glitters erbij in. Dit is zeker mijn favoriet. Deze kleur is ook leuk voor kerst en oud en nieuw.

11 Kiss under the mistletoe.
Op het begin dacht ik bij deze kleur hmmm... ik weet het niet helemaal, maar hoe vaker ik naar deze kleur kijk hoe mooier ik hem ga vinden. Het is een mooie donkergroene kleur die ook goed past bij de winter.

12 Berry- tale.
Deze nagellak kleur is paars met hele fijne gouden/ paarse glitters erin. Dit vind ik ook een heel leuk kleurtje, die ik vaak zal gaan dragen.

13 Rudolph's favorite.
Dit kleurtje is ook weer een van mijn favorieten. Het is een mooie bordeaux rode kleur. Ook een mooie kleur voor de winter en ik zal ook deze vaak gaan dragen!

14 Have a very pink x-mas.
Dit kleurtje vind ik eigenlijk niet echt zo voor de winter, meer voor de zomer, het is wel een mooi donker roze kleurtje, die ik zeker vaak ga dragen in de zomer.

15 From me to you.
We zijn nu alweer aangekomen bij de laatste kleur van de I ♥ Trends nail polish. Dit is een mooie koraal kleur. Dit vind ik ook niet echt iets voor de winter maar meer voor de zomer.

Trends top coats:
01 Snowflakes are kisses sent from heaven.
Dit is de snowflake top coat, hierin zitten allemaal verschillende soorten vormen witte glitters in. Hij ziet er echt leuk en schattig uit!

02 Candy cane lemonade.
Over deze nagellak was ik zoo benieuwd na, het is namelijk een ombré top coat. Deze moet je dus aanbrengen op de kleur nagellak die je op je nagels hebt en dan niet de hele nagel maar een gedeelte en dat gedeelte waarbij je deze top coat aanbrengt die wordt dan donkerder en dan heb je 2 soorten kleuren op je nagels echt super leuk!

03 Add on magic!
Dit is een sparkling matt top coat. Het is een shiny glitter nagellak. Als je deze hebt aangebracht op de andere kleur nagellak dan zijn de glitters niet glanzend meer maar ze zijn dan matt. 

04 North pole princess.
Deze nagellak top coat ziet er echt heel gaaf uit! Het is een jelly flake top coat. Hierin zitten alle maal doorzichtige grote glitters in. Als je die bijvoorbeeld op roze nagellak aanbrengt dan ziet het er heel gaaf uit!

05 See you in my dreams!
Als laatste is deze mooie lichtroze glitter top coat. Het is een galaxy light top coat. Deze topcoat ziet er echt heel erg schattig uit!

In de essence adventskalender zaten ook 2 hele leuke vijlen in. Op allebei de veilen staat op de voorkant step 1: shorten, en op de achterkant staat step 2: shape. De ene veil is een schattig sokjeen de ander is een schattig poppetje die me doet denken aan een koekje volgens mij is het ook een koekje.

Er zaten ook nail stickers in de essence adventskalender. Het zijn hele schattige stickertjes, het zijn: Kerstballetjes, sterretjes, hartjes, strikjes, slingers, rendieren, kerstmuts, candy canes en diamantjes. Ik vind ze heel schattig maar ik denk dat ik ze eigenlijk nooit op ga doen.

In het allerlaatste vakje van de kalender zat een nagellak tasje in. Het is een gouden glitter tasje, heel leuk! Er kunnen ongeveer zo'n 4 van de nagellakjes in. 

Alle namen van de nagellak kleuren vind ik zoo leuk! En ik vond het echt leuk om dit artikel voor jullie te maken! Ik vond het dit jaar een leuke kalender, ik houd van nagellak maar als je niet van nagellak houd dan is dit niet echt een aanrader. Ik hoop dat ze volgend jaar komen met een kalender met niet alleen nagellak maar ook met andere make-up spulletjes.
Zoals ik al had gezegd had Lotte laatst ook een artikel gemaakt met deze nagellakjes, heb je het artikel nog niet gezien hier staat hij dan:  http://myhappybeautyx.blogspot.nl/2015/12/winterfeestdagen-nail-art.html
Ik hoop dat jullie het leuk vonden van wat er allemaal in zat. 

xx Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten