2 januari 2016

Beste momenten van 2015


Hee allemaal!
Gelukkig nieuw jaar! Het is alweer 2016 en ik dacht ik wil een artikel maken over wat er allemaal is gebeurd in 2015. Toen ik op Twitter zag staan de beste momenten van 2015 dacht ik dit ga ik ook doen, hierbij was het wel alleen met foto's dat vond ik een beetje saai dus heb ik er maar een tekst van gemaakt. Dan zijn hier mijn Beste momenten van 2015. 

Beautygloss party!
Laat ik beginnen aan het begin van het jaar. Op 3 mei gingen Lotte en ik samen voor de 1e keer naar de Beautygloss party het was echt super leuk! De sfeer die daar was is gewoon niet te beschrijven zo leuk was het! Je kon veel dingen doen en kopen allemaal op het gebied van beauty, als jij ook van beauty houdt zal ik zeker naar de Beautygloss party toe gaan. We hebben ook gevlogt op de Beautygloss party hier de video als je de vlog nog niet hebt gezien: https://www.youtube.com/watch?v=Zc863AlABL4 Volgend jaar zijn wij er ook zeker weer bij! 

Examen gehaald!
2 weken na de Beautygloss party begonnen mijn school examens. Het viel eigenlijk wel mee hoe gestrest ik was. Mijn kamer was wel echt een rotzooi... maar dat heb ik altijd als ik ergens druk mee bezig ben. 1 maandje later kreeg ik op 11 juni de uitslag, ik kon op een bepaalde tijd gebeld worden en dan was ik niet geslaagd, later kon ik kijken op de site en daar stond bij dat ik geslaagd was, ik was zoooo blij! 

Op vakantie met Lotte!
Vrijdag 3 Juli ging ik op vakantie samen met Lotte en haar ouders, we gingen eerst naar Kroatië en later naar Slovenië. We gingen gewoon met de auto, het was een lang reisje maar ik vond het eigenlijk niet zo erg. We hebben ons goed vermaakt, vooral toen we in de file stonden was het leuk! Zoals ik net al zei waren we eerst naar Kroatië geweest, het was echt een hele mooie camping! Dit jaar was ik ook jarig op vakantie en dat werd goed gevierd, ik voelde me echt jarig! We hebben ook allemaal super leuke dingen gedaan! Na een week gingen we naar Slovenië, het was daar ook wel mooi maar toch vond ik Kroatië mooier. In Slovenië gingen we ook weer allemaal leuke dingen doen. Ik vond het echt heel erg leuk met Lotte en haar ouders. En nog een leuk nieuwtje ik mag volgend jaar weer mee op vakantie met Lotte en haar ouders ik heb er nu al heel veel zin in!


Naar nieuwe school en een nieuwe opleiding!
Omdat ik ben geslaagd moest ik naar een andere school en moest ik kiezen voor een opleiding. Ik wil later heel graag iets met kinderen doen dus ik heb gekozen voor de opleiding Pedagogisch medewerker niveau 3. Ik had me ingeschreven daarvoor en toen moest ik een toelatingstoets doen, dan kijken ze of je wel geschikt bent voor het niveau en de opleiding. Die had ik gemaakt en er kwam een uitslag bij dat ik ook naar niveau 4 toe kon, maar dat wou ik niet want dan kreeg ik Engels examen en Engels is niet mijn beste vak dus heb ik gekozen voor niveau 3. Nou toen kwam de eerste schooldag, ik vond het best spannend want ik ging helemaal alleen naar mijn nieuwe opleiding toe, ik kende er niemand. Maar het ging best goed, ik heb goed contact gemaakt met klasgenoten en daaruit heb ik nu een aantal lieve vriendinnen. En ik heb een hele gezellige klas! Heb je de school story tag van mij nog niet gelezen en ben je benieuwd: http://myhappybeautyx.blogspot.nl/2015/11/my-school-story-tag.html


Oppassen!
Lotte en ik waren vorig jaar in Oktober/ November aan het zoeken naar een leuk baantje, want we moesten van onze ouders werk zoeken, maar we willen dan wel werk hebben wat we leuk vinden, dus toen bedachten we laten we gaan oppassen op kinderen. Bij ons in het dorp hebben we een site en daar hebben we opgezet dat we graag oppasadresjes aan het zoeken waren want we vinden het leuk om met kinderen te werken. En toen begon het al heel snel, we werden gevraagd bij verschillende oppasadresjes om een kennismakingsgesprek te houden. Nou dat vond ik best wel spannend maar we hebben nu echt hele leuke oppasadresjes vooral 1 oppasadres is echt zoo leuk! We willen hier echt nog heel lang door mee gaan! Lotte heeft ook een artikel over oppassen gemaakt heb je interesse om ook te gaan oppassen lees dit dan zeker: http://myhappybeautyx.blogspot.nl/2015/09/how-to-oppassen.html


1 jaar Bloggen!
Natuurlijk komt er ook een beste moment over bloggen. We hebben onze site al 1 jaar en nu een paar maanden. We vinden het echt heel leuk nog steeds! We hebben het 1 jaar bloggen niet echt gevierd maar we zijn zeker heel trots dat we het nog steeds doen en leuk vinden! We hebben er ook een artikel over gemaakt als je die nog niet hebt gelezen hier staat hij: http://myhappybeautyx.blogspot.nl/2015/10/1-jaar-bloggen.html

Minder onzeker geworden!
Dit is niet echt een moment maar ik wil het er toch graag over hebben. In het begin van het jaar 2015 en de vorige jaren was ik best onzeker over mezelf. Maar doordat Lotte en ik steeds betere vriendinnen zijn geworden en doordat we steeds meer oppasadressen kregen en doordat ik naar een nieuwe school ging en een nieuwe opleiding alleen begon zonder iemand te kennen ben ik steeds minder onzeker geworden. Ik vind het toch wel iets waar over geschreven mag en kan worden. 


Betere vriendinnen geworden met Lotte!
Lotte en ik waren al goede vriendinnen, maar als ik terug kijk naar de vorige jaren en nu dan zijn we echt wel betere vriendinnen geworden, we doen heel veel met elkaar, samen oppassen, shoppen, veel lol hebben, ik mocht zelfs mee met haar op vakantie echt iets wat heel leuk was, ik kan het echt nog wel heel vaak zeggen maar het was echt super!. We steunen elkaar ook goed. Ik hoop echt dat deze vriendschap voor altijd blijft!


Muziek!
Sindsdien ik met school weer muziek heb, vind ik het nog leuker om te zingen en ik vind het ook leuk om keyboard te spelen. Daarom had ik ongeveer een maand geleden een keyboard gehaald. Ik ben er heel erg blij mee en ik kan er al een aantal bekende liedjes op spelen zoals: photograph van ed sheeran, stay van rihanna, een stukje van hello van adele en ik ben nu bezig met i'm not the only one van sam smith. Ik vind het echt heel erg leuk en ik denk dat ik er voorlopig ook nog niet mee stop.

Dit waren dan de mijn beste momenten van 2015. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen en wat zijn jullie beste momenten van 2015. Laat het achter in de comments. Fijn weekend nog verder en alvast weer veel plezier op school.

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten