18 oktober 2015

Would you rather tag

Vandaag weer een tag voor jullie. Dit keer een 'would you rather' tag. Dit zijn vragen waarbij je moet kiezen, dus zou je liever dit of zou je liever dat. Ik vind het altijd heel leuk om bij anderen te lezen of te zien en er zijn heel veel versies van, maar ik vond er eentje over beauty op youtube van MakeUpByCamile2 en die vragen heb ik vertaald en een klein beetje aangepast.


1. Zou je liever op een date gaan met mooie make-up en lelijk haar of met mooi haar en geen make-up?

Dit was voor mij niet heel moeilijk kiezen, want ik heb heel veel littekens op mijn huid en zou nooit naar buiten gaan zonder make-up, laat staan op een date. En met lelijk haar kan je het nog een beetje verbergen door het in een knot of staart te doen. Dus voor mij absoluut mooie make-up en lelijk haar.

2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren of je wimpers eruit trekken?
Je wenkbrauwen zijn het belangrijkste deel van je gezicht en zorgen voor de vorm in je gezicht en wimpers kan je makkelijker vervangen door nepwimpers. Ik zou gaan voor mijn wimpers eruit trekken (ook al lijkt dat me ontzettend pijnlijk).

3. Zou je liever alleen nog maar bij MAC of de kruidvat?
Ik zou hands down gaan voor de kruidvat. Ik heb op dit moment nog niets van MAC, maar ik weet dat de kwaliteit echt super goed is. De reden dat ik toch vol voor de kruidvat ga is omdat je daar veel verschillende merken hebt, het minder kost en er ook veel andere dingen te koop zijn.

4. Zou je liever de lipliner/lipgloss-look dragen of het permanentje uit de jaren '80?
Dit vond ik heel lastig, omdat ik het allebei echt VERSCHRIKKELIJK vind. Ik vind die trends echt zo fout, haha. Maar als ik echt moest kiezen dan ga ik toch voor het permanentje, want dat kan je nog enigszins stylen misschien.

5. Zou je liever het huis verlaten met een overduidelijke foundationlijn of een te heftige blush?
Pfff... allebei echt not-done, maar ik moet zeggen het is me beide wel eens overkomen. En dan kom je op school en denk je 'oh god wat heb ik gedaan met mijn make-up...'. Toch zou ik gaan voor de foundationlijn, want ik denk dat het iedereen wel eens is gebeurt en je kan het nog enigszins bijwerken en verbergen en een te heftige blush daar kom je echt niet onderuit.

6. Zou je liever een plofbroek of een fietsbroekje dragen in het openbaar?
Plofbroek, absolutely! Niet omdat ik dat nou wel zo mooi vind, maar zo'n strak, kort fietsbroekje kan ik echt niet hebben! Ik heb liever iets aan dat een maatje groter is dan een maatje kleiner en zo'n plofbroek... achja dat is nog een beetje te stylen.

7. Zou je liever een hele erge oranje spray-tan willen hebben of vlekken van het zelfbruinen die je  niet meer wegkrijgt?
Ik ga dan maar voor de vlekken. Kleren erover heen en niemand die het ziet. Oranje spray-tan vind ik echt het ergste wat er is en het valt ook gewoon niet te verbergen. Nee dankje, geef mij dan maar hier en daar wat vlekken.

8. Zou je liever een slecht kapsel hebben of een slechte haarkleur?
Zo moeilijk vind ik dit niet: slecht haarkleur, want ja... een beetje haarverf en je bent er weer af. Als je eenmaal een slecht kapsel hebt dan kun je het vaak niet zo snel meer herstellen. Het moet vaak uitgroeien enzo en dat kan ontzettend lang duren.

9. Zou je liever willen dat Instagram of Youtube voor altijd weg wordt gehaald?
Duhhh Instagram... voor mij dan in ieder geval. Ik vind het leuk om er af en toe op te kijken en zo af en toe een foto te plaatsen, maar verder doe ik er niets mee. Youtube daarin tegen is voor mij echt mijn nummer 1 vrijetijdsbesteding. Elk beetje tijd dat ik vrij heb, kijk ik Youtube en nu we ook een beetje Youtube zijn gaan doen met ons blog, is het voor mij helemaal niet meer weg te denken.

1o. Zou je liever geen make-up kwasten meer gebruiken of geen mascara?
Ik heb het geluk dat ik vrij lange wimpers van mezelf heb die voor de helft donker zijn. En als mascara dan wegvalt, kun je altijd nog eyeliner gebruiken om je wimpers zwart te maken, want zonder make-up kwasten kan ik niet meer. Sinds ik mijn eerste kwasten heb, kan ik me er ontzettend erg aan irriteren als ik het met mijn handen moet doen. Dat geklieder en je hele handen zitten er dan onder, no thanks. 

Ik vond het ontzettend leuk om dit artikel te maken en de tag te doen, omdat het toch wel leuk is om over deze vragen na te denken. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat vooral jouw antwoorden achter! Als je de tag wilt overnemen, dan kan dat natuurlijk, maar vermeld wel even onze blog erbij. Het artikel was wat later dan normaal, maar ik hoop dat jullie het vooralsnog leuk vonden.

Xx Lotte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten