13 augustus 2015

Sister Tag!

Het leek mij wel leuk om een keer een artikel te maken samen met mijn zusje. Mijn zusje heet Iris en ze is 13 jaar. Vandaag hebben we voor jullie een extra artikel de sister tag. We hopen dat jullie het leuk vinden.



1. Wat is jullie leukste herinnering samen?
Iris & Anouk: Dat we vroeger samen altijd elkaar gingen opmaken en dat het er niet uit zag en toen hadden we dikke schik.

2. Omschrijf elkaar met één woord?
Iris: Lief.
Anouk: Zorgzaam.

3. Waar zou je nog eens samen heen willen?
Iris: Beautygloss party.
Anouk: Naar Walibi.

4. Wie doet er het langste over om zich klaar te maken?
Iris: Anouk, omdat ik altijd sneller ben. Ik hoef niet zoveel aan mijn haren te doen en Anouk wel.
Anouk: Ik zelf ,omdat ik veel meer dingen 's morgens doe. En als mijn haar niet zit wil ik het eerst goed hebben voordat ik de deur uit ga.

5. Waar zijn jullie bang voor?
Iris & Anouk: Spinnen. Ik (Anouk) ben wel banger voor spinnen dan Iris, maar Iris is er ook wel bang voor als er mega grote spinnen in haar kamer zitten.

6. Wie is het oudste?
Iris: Anouk.
Anouk: Ik, ik ben 16 jaar en Iris is 13 jaar.

7. Hebben jullie koosnaampjes voor elkaar?
Iris: Noukie.
Anouk: Ik heb niet echt een koosnaampje voor iris. 

8. Waar erger jij je aan bij andere?
Iris: Dat ik altijd op Anouk moet wachten. Het komt soms voor dat ze gelukkig op tijd klaar is, maar dan weet ze toch iets wat ze vergeten is en moet ze dat ook nog doen dus moet ik weer wachten op haar.
Anouk: Dat als Iris iets heeft afgesproken met een vriendin dat ze nooit verteld waar ze naar toe gaat, of als ze thuis komt van haar vriendin dat ze nooit zegt wat ze heeft gedaan. En als ze met die vriendin iets heeft gekocht dan laat ze dat nooit zien.

9. Gaan jullie veel met elkaar om?
Iris: Beetje.
Anouk: Beetje, soms gaan we veel met elkaar om en dan een tijdje heel weinig. Het ligt er maar net aan in welke bui we allebei zitten.

10. Wat kan de een wat de ander niet kan?
Iris: Anouk kan goed met kinderen om gaan, maar dat kan ik ook wel maar niet zo goed als Anouk.
Anouk: Iris heeft over het algemeen wel heel veel geduld, als ze bijvoorbeeld dan iets moet uitleggen dan kan ze het wel heeft vaak vertellen en dan wordt ze alsnog niet boos of chagrijnig, omdat ze dan steeds hetzelfde moet vertellen.

Dit was de Sister Tag, we hopen dat jullie het leuk vonden. Wij vonden het in ieder geval heel leuk om dit artikel samen te maken. Als je nog meer artikels van mijn zusje en mij samen wil zien, laat het dan even in de comments achter, en laat ook achter wat we dan samen voor artikel moeten maken.

x Iris & Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten