31 januari 2016

Review: ELF lipsticks

Hee allemaal,
Een lange tijd geleden heb ik een paar lipsticks besteld bij eyeslipsface.nl. Ik was bij Lotte, want Lotte was jarig en toen zaten we achter de computer en Lotte zag ineens een mailtje van elf dat ze een bestelling kon gaan doen en ze hoefde dan geen verzendkosten te betalen. Normaal zijn de verzendkosten €6,95 tenzij je meer dan €60,00 uitgeeft dan is het gratis, €6,95 is best nog wel wat voor verzendkosten, dus Lotte dacht hier ga ik zeker gebruik van maken, ze vroeg meteen of ik nog iets nodig had, dus we gingen even kijken. Ik heb bij deze bestelling 4 lipsticks gekocht en het leken mij wel leuke kleurtjes!


#:7702 Classy:
Het eerste kleurtje is een oud roze kleurtje, Ik heb nog geen andere lipsticks met dit kleurtje, hier was ik dus heel erg benieuwd na. De lipstick is maar €1,50 heel goedkoop dus! Je zal dan al snel denken van dekt hij wel, maar de lipstick dekt wel goed! Voor deze prijs vind ik de verpakking van de elf lipstick ook nog wel leuk!. Je kunt meteen zien zonder de dop er af te halen welke kleur het is, dat is wel fijn! Bij sommige lipsticks heb je dat niet en dan staat er een kleur op de onderkant, maar bij veel van die lipsticks is de kleur van de onderkant heel anders dan de kleur die er daadwerkelijk in zit. Ik ben echt tevreden over deze lipstick en denk dat ik hem wel vaak opdoe.

#:7703 Seductive:
Toen ik deze op de site zag staan dacht ik oehh die zou ik wel eens willen proberen, de kleur hiervan is heel anders dan de kleuren die ik al heb. Het is een beetje een rood/ oranje/ roze kleurtje (al die kleuren gemengd met elkaar denk ik zo ongeveer, kan de kleur niet echt goed beschrijven). Deze lipstick is ook €1,50, en dekt ook goed. Ik heb de lipstick nu op mijn lippen en vind het niet echt een mooi kleurtje, ik vind het meer iets voor oudere mensen. Maar ja het was maar €1,50.

#:7710 Flirtatious:
Dit is een lichtroze kleurtje, het is niet een hele felle roze maar wel leuk voor doordeweeks. Ook deze lipstick was €1,50. Ik denk dat ik dit kleurtje ook wel een van mijn favorieten wordt. Ik vind het echt een mooi kleurtje. Een soort kleurtje hiervan heb ik ook nog niet in mijn lipstick stash. Ik vind het ook fijn dat hier geen glitters in zitten, daar hou ik echt niet van lipsticks met glitters. Dat vind ik echt iets te shiny en een lipstick met glitters doet me ook heel veel denken aan kinder make- up die ik had toen ik 10 jaar was. 

#:7712 Fearless:
En de laatste lipstick is een rode lipstick. Ik heb 1 andere rode lipstick en draag die echt met liefde (ik doe hem nooit naar school op, maar alleen thuis). Deze is ook €1,50. Ik smeerde hem net op mijn arm en vond het wel meevallen met hoe goed hij dekte na 1 laag. Je moet echt wel 2 lagen aanbrengen voordat hij echt rood wordt. Ook al vind ik hem niet echt knalrode maar meer heel donker roze. Ik vind het jammer dat hij niet echt knalrood is. Ik had het wel verwacht. Maar alsnog ik vind het een leuk kleurtje!

(Alle kleurtjes op mijn arm)

Dit waren dan de 4 elf lipsticks die ik gekocht heb. Je kunt deze lipsticks kopen bij eyeslipsface.nl. Soms zijn ze er wel en soms niet, dan moet je even wachten totdat ze weer op voorraad zijn. Als je iets hebt besteld dan komt het ongeveer binnen een week binnen, het verschilt heel erg. Het valt wel mee hoelang de lipstick op je lippen zit. Na ongeveer een uur moet je het wel echt weer even bijwerken, want het zit dan alleen nog maar in de randjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als jullie meer reviews willen hebben op onze blog laat het dan even achter in de comments. 

x Anouk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten