29 november 2015

Bluxbox november 2015

 
Een paar dagen geleden kwam de bezorger mijn bluxbox brengen. Ik had er al helemaal niet meer aan gedacht dat hij kwam door alle stress van de toetsen, dus het was een hele leuke verassing. Ik laat jullie vandaag zien wat erin zat en wat ik er tot nu toe van vond.

 
 
Voor de mensen die niet weten wat bluxbox is: het is een box vol met beautygoodies waar je een abonnement op kunt nemen of die je voor een keer kunt bestellen. Heb je een abonnement, dan krijg je elke maand een box met minstens 4 leuke beautyspulletjes die variëren van make-up tot haarserums en huidverzorging. Bluxbox was eerst Prettybox, werd toen Deautybox en is sinds oktober gaan samenwerken met Mari van de Ven onder de naam Bluxbox. Deze maand stond de bluxbox in het teken van huidverzorging, aangezien de winter om de hoek is en je huid dan wel wat extra verzorging nodig heeft tegen die koude regen en harde wind.
 
 
Als je het pakketje open maakt, zie je een blauwe doos met het logo van blux erop. In de box zit altijd een klein foldertje met daarin alle productnamen en een klein verhaaltje over elk product. Als je het folie los maakt zitten daaronder de producten. In deze bluxbox zaten in totaal 6 producten, waarvan sommige full size en sommige mini's.
 
 
Het eerste en ook het grootste product in deze box is de Noabay Calming Face toner. Deze toner is heel zacht en mild en gebruik je om de laatste restjes vuil en make-up van je gezicht af te halen nadat je je gezicht hebt gereinigd. Ik heb dit product nu 4 dagen elke ochtend en avond gebruikt en ik ben fan! Dit is de eerste toner die mijn gezicht niet rood maakt, terwijl ik altijd toners gebruik zonder alcohol en parabenen. Hij maakt, zoals beloofd, heel zacht en mild je gezicht schoon en je huid voelt na de tijd niet trekkerig of droog. I love it!
 
 
Van dit merk had ik nog nooit gehoord en dat vind ik zo leuk aan bluxbox: ze laten je kennismaken met onbekende merken. Ook deze Rainpharma shower scrub met zoete honing en mint vind ik erg fijn. Ik moet zeggen de geur vind ik persoonlijk niet zo lekker, maar ik kan begrijpen dat als je hier van houdt, dit echt geweldig is. Hij scrubt lekker, maar niet te hard en maakt je huid lekker zacht. Echt een perfect product voor deze koude maanden.
 
 
Op naar de mini's. Als eerste deze CC Complete Cream van Youth Lab: een kleine compacte cc cream met SPF 30. Ik heb hem nog niet gebruikt, want ondanks het feit dat ze zeggen dat de kleur zich aanpast aan je eigen huidskleur, is deze cc cream toch iets te donker voor mij. Ik ben van mezelf gewoon heel licht en heb daar eigenlijk altijd last van met kleuren die zich aan je huidskleur zou moeten aanpassen, maar zodra het zomer is, wil ik het graag een keer proberen.
 
 
Dan mijn favoriet van de hele box: Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid. Zoals jullie misschien weten heb ik acne en gaat het de laatste tijd eigenlijk redelijk goed met mijn huid. Ondanks dat ben ik er nog steeds niet helemaal vanaf en heb ik vooral last van mijn hormonale acne (in mijn geval zijn dat vooral onderhuidse puistjes). Dit product heb ik bij veel mensen voorbij zien komen als het hulpmiddel tegen hun acne, maar op een of andere manier wou ik het nooit bestellen, omdat ik bang was dat het weer niet werkte. Maar wat is dit een wondermiddel, niet normaal! Ik gebruik het nu 4 dagen (wel in combinatie met SPF 50) en het is nu al zo'n verschil dat ik gelijk een full size heb besteld. 
 
Dit product doe je op een wattenschijfje en breng je aan op je hele gezicht na je toner en voor je gezichtscrème. Het haalt al het ware een laagje van je gezicht af zoals een scrub dat doet, maar het beschadigd je gezicht niet. Door dit te gebruiken, haal je elke dag je dode huidcellen van je gezicht en raken je poriën niet verstopt. Ik ben serieus verliefd op dit spul.
 
 
Als allerlaatste zat er nog een heerlijke lippenbalsem in van Bee Natural in de geur/smaak pomegranate oftewel granaatappel (En ja ik scheurde per ongeluk een stukje van de verpakking eraf toen ik hem openmaakte...). Deze lippenbalsem is 100% natuurlijk en echt een verwennerij voor je lippen. Het is mijn nieuwe favoriete lippenbalsem niet écht helpt om je lippen niet uit te laten drogen.
 
Dit was dan de bluxbox van november 2015. Ik vond het een superleuke box en ben heel blij met alle producten die erin zaten. Na het lezen van dit artikel, weten jullie vast wel wat mijn favoriet is: Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Liquid. Ik vind de bluxbox echt een super leuk abonnement en mochten jullie nou ook enthousiast zijn dan kun je een abonnement of een box bestellen op de site van bluxbox. (tip: je kunt het natuurlijk ook vragen voor sinterklaas of kerst)
 
Xx Lotte  


4 opmerkingen:

  1. Ik vind van zulke boxen die je maandelijks krijgt altijd erg leuk! Echt een soort cadeautje!
    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind ik ook altijd. Je ontdekt altijd wel iets leuks wat je nog niet kende of iets wat je graag wou proberen en dat elke maand! I love it :)

      Verwijderen
  2. Heel leuk! Die Calming Face toner lijkt me helemaal fijn, net als de lipbalm.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik gebruik ze nu iets meer dan een week en ik kan absoluut niet meer zonder, haha.

      Verwijderen